אני עייפה. כל כך עייפה. לא תיארתי לעצמי ביום שבת בבוקר, שבראשון אקום טרוטת עיניים אחרי שחיכיתי לטילים איראניים שיעשו את דרכם לישראל בעודי לוגמת יין אדום למכביר. המהירות בה התחלפה האימה באדישות הוכיחה שאנחנו חזקים הרבה יותר משנדמה לנו. אה, וגם שאחדות היא באמת מאסט כשזה נוגע למדינות העולם שכן בחרו להיות חפצות חיים. יאללה, הגיע הזמן לנקות את הראש. פתחו את הנטפליקס. 

20 חטופים בלבד תמורת 6 שבועות הפוגה | תגובת חמאס - והדרישות החדשות
והטאקט, מה איתו? זה השיר ששידרו ב-BBC במהלך מתקפת איראן על ישראל

מה עשתה ג'ניפר | What Jennifer Did

אני יודעת, לחלוטין לא חסר לנו קרינג' בימים אלה. הכל מוזר, הרבה דברים קשים לעיכול, מה שגורם לנו לרצות לברוח דווקא לטלוויזיה וקולנוע חיוביים מעט יותר מהשגרה. בכל זאת רציתי להמליץ לכם על הדוקו הזה, מטריד ככל שיהיה, מאחר ומדובר ב־87 דקות מעניינות למרות הכל. 

בכמה מילים שלא חושפות את הסיפור כולו, אתם הולכים לפגוש את ג'ניפר, המתקשרת ביום בהיר אחד ל־911 האמריקאי ומספרת שמישהו ירה בהוריה. רמז: יהיו כמה דברים שלא נאמרו באותה שיחת טלפון. 

מדובר בסרט תיעודי בדיוק כמו שהוא צריך להיות - מוזר בטירוף ומפחיד לא פחות, ובדיוק בגלל זה הוא יישאר איתכם כמה שעות טובות אחרי הצפייה. על לא דבר.

קירות דקים | Love, Divided

ומצמרמורת בגב לקומדיה רומנטית ספרדית ודביקה להחריד, שבאופן מוזר דווקא מאוד נהניתי ממנה. הכירו את ולנטינה, פסנתרנית צעירה שגמלה בלבה ההחלטה לפתוח דף חדש בחייה ולעבור לדירה פוטוגנית במרכז העיר. 

ובדיוק כמו בספר האייקוני 'דירה להשכיר', היא מגלה שהכל נאה בעיניה חוץ מדייוויד, השכן מולה, מדען במקצועו, המתקשה להתמודד עם הנגינה הממושכת שלה. אגב, כאן נכנס לתמונה שם הסרט, ובגלל הקירות הדקים המפרידים בין הדירות, הם מתחילים לעשות רעש בכוונה האחד לשנייה. ספוילר: זה לא עובד. 

''קירות דקים'' (צילום: נטפליקס)
''קירות דקים'' (צילום: נטפליקס)

באיזשהו שלב יבינו השניים שהניסיונות העיקשים לייסר את שגרת יומם ההדדית אינה אלא משיכה בצמות. מפה זה שלכם. אתם הולכים לאהוב את הסרט, באחריות. ותבדקו את קירות ביתכם, אתם עלולים להיות מופתעים.