צוות ג'ונגל ידוע יותר כסדרת טלויזיה מצליחה ששודרה כאן בעשור האחרון ולאחריה הגיע סרט קולנוע שהפך לאחד הסרטים הנמכרים ביותר ב-2018. לאור ההצלחה, מגיע כעת סרט נוסף הצפוי לכבוש את הלבבות הצעירים בפסח הקרוב, אז ישבנו עם הזאטוטים לצפות בסרט וחזרנו עם תובנות.

הבשורה הטובה היא שהילדים נהנו עד השמיים, צחקו מהבדיחות והסיטואציות, עקבו בשקיקה אחר העלילה ןלא נרשמו יציאות באמצע. בסיום הם אפילו אמרו שימליצו לחבריהם. מבחינת ההורים – אין צורך לצפות בסרט הראשון כדי להבין העלילה. היא עומדת בפני עצמה, הסרט אינטליגנטי ולא רדוד או מטופש והדמויות משעשעות. 

בדומה לקונג פו פנדה, הסרט קצבי, מצחיק וילהיב את הילדים וללא ספק קומדיה מהנה לכל חברי המשפחה בפח הקרוב. העלילה פשוטה עם דגש על שמירת איכות הסביבה, כך שבין הבדיחות וההרפתקאות הילדים מקבלים ערך חשוב, שכבר פגשנו בעבר, אבל עדיין חשוב ומהנה. קצף ורוד מוזר מתפשט על פני הג'ונגל, ברגע שהקצף בא במגע עם מים הוא גורם לפיצוץ ומחריב את האזור. החבורה יוצאת להגן על יערות הג'ונגל ולהציל את העולם מפני הגז הרעיל ולהסביר  שבלי חמצן נקי גורלנו אבוד. 

גיבורי הסדרה הם פינגווין עם פסים של נמר על עורו, חברת ההפקה מאחורי הסרט צמחה להיות אחד החברות המצליחות באירופה לילדים עם סרטי קולנוע כגון "שכחו אותי בגלקסיה", "בדיחה של ממלכה" ו-"קטן עליהם" כך שיש חותמת איכות לא רעה. בשורה התחתונה: מדובר בממתק לכל המשפחה. כי מה אנחנו רוצים כעת? רק לצחוק ולהעביר שעה וחצי מהנה בקולנוע הממוזג. צוות ג'ונגל מושלם למטרה זו.