ערוץ 14 הודיע היום (חמישי) כי המגיש שרון גל נשאר לבסוף בערוץ, זאת על אף שכבר הודיע על עזיבתו ל-13. "אנו שמחים להודיע ששרון גל נשאר בערוץ 14 יגיש את הרצועה של השעה 19:00, ומאחלים לו בהצלחה".

עם זאת, כאמור על פי ההודעה, גל לא ימשיך להגיש את המדורה המרכזית, יחד עם מגי טביבי. כזכור, גל עורר סערה לאחר ההודעה על עזיבתו. ערוץ 14 הודיע כי הוא נמצא תחת חוזה, דבר שכנראה היה לבסוף הגורם המרכזי להישארותו המפתיעה. למרות שערוץ 14 טרם שחררו אותו - רשת 13 הציגו היום בהרמת כוסית לעובדים את התוכניות לתקופה הקרובה, ותוכנhתו החדשה של שרון גל הוצגה רשמית במצגת.

גל עבד כאמור בעבר ברשת במשך 14 שנים במצטבר, עוד לפני המיזוג של ערוץ 10 יחד עם רשת והגיש שם תכניות כמו "לילה כלכלי" ו-"חמש עם שרון גל" החל משנת 2020 ועד עזיבתו ב-2023. ההודעה הזו מגיעה לאחר מעבר דרמטי נוסף שקרה בערוץ בתקופה האחרונה, כשאייל ברקוביץ כזכור, עזב את "קשת 12" ועבר לרשת לאחר שנים של הגשה לצד אופירה אסייג, כשעל פי הערכות הוא ישתכר בכ-200,000 ש"ח בחודש. 

מאור צלקובניק, מנכ"ל חברת חדשות 13 מסר: "אני מברך על סגירת המעגל עם שובו של שרון, ובטוח כי ניסיונו הטלוויזיוני יתרום להגדלת מנעד הצופים של הערוץ ויביא עמו קהלים גדולים חדשים".