ליל הסדר כבר מאחורינו, ובין אם אתם תקועים בפקקים או שאתם בונים על בינג' לילי בתום הארוחה האינטנסיבית משלל בחינות, יש לנו את הסדרה בשבילכם: 'ליל אמצע הקיץ' (Midsummer Night)

מאחורי השם הציורי משהו ניצבת דרמה נורבגית, כשבמרכז הסיפור ניצבת קרינה, צעירה טיפוסית למדי. כשהיא תחליט לארגן מפגש משפחתי כדי לחגוג את אמצע הקיץ, תגלה, כמו בכל דרמה טובה, שאם שמים יותר מדי אנשים באותו מקום, סיכוי לא מבוטל שסודות ייצאו אל אוויר העולם. לסיכומו של עניין, מדובר בסדרה חביבה שלא תדרוש מכם יותר מדי, ואתם לא ממנה, במיוחד לתופעות הלוואי המגוונות של פסח.

ורגע לפני שאתם שוקעים במנהגי החג, אנא נצלו את הסדר כדי לחשוב על אדם אחד, או אישה אחת, או אפילו ילד אחד, שלמדתם להכיר דרך התמונות בכיכר החטופים. היזכרו במישהו שעדיין נמצא שם, בשבי חמאס, כבר מעל לחצי שנה, בלי שום אור בקצה המנהרה השטנית והאכזרית.

תחשבו על אותו חטוף, על המשפחה שלו, על האוכל שהוא בטח אוהב. על מה שהוא או היא יעשו כשישובו, על התחביבים שהותירו מאחור. אל תשכחו אותם גם ביום הזה, את הרגע בו עמדו עלינו לכלותינו, עד שבאמת נזכה להיות בני חורין. כולנו. חג שמח ככל הניתן, כל אחד כמה שהוא מצליח.