ליל הסדר כבר מאחורינו, החג השני לפנינו, אבל העייפות הזו, המאפיינת את חג הפסח בלי קשר למה אנחנו אוכלים ומתי, עדיין כאן. מזל ששוב סוף השבוע, למרות שאתמול היה יום שני ומחר חמישי. הנה מה שהכינו לנו בנטפליקס לרגל הסופ"ש המתרגש עלינו. 

תחושת בטן: המדע הסודי של האכילה | Hack Your Health: The Secrets of Your Gut

אני לא יודעת מה איתכם, אבל אני אוהבת את הסרטים והסדרות של נטפליקס שדווקא מנסות ללמד אותנו משהו, בצורה שממש לא גורמת לנו להרגיש שוב בתואר הראשון. גילוי נאות: אף פעם לא התחרטתי על הצפייה בז'אנר, ובמיוחד לא הפעם, כשכל מהותו של הסרט הנ"ל היא להסביר בשפה יומיומית על מה קורה לאוכל שלנו אחרי האכילה. כלומר, אחרי שאנחנו מזמינים אותו בוולט או מבשלים אותו באומץ. 

אז לכבוד כמויות המזון האדירות שצרכנו בימים האחרונים, ולפני עוד ארוחת חג, נראה לי שהמינימום ההכרחי הוא ללמוד קצת מה קורה במערכת העיכול, ואולי להסיק מכך כמה מסקנות. כל אחד ומסקנותיו. 

בידיים שלכם | Deliver Me

בדרך כלל, במהלך השבוע, אני מנצלת את אחד מטורי הנטפליקס שבאמתחתי על מנת לספר על סרט או סדרה שלא ממש אהבתי. הפעם אשמור את הדיס המלצה לשבוע הבא, אבל כן אומר שלפלטפורמת הסטרימינג עלתה סדרת מתח שוודית שהצליחה להפתיע אותי. ובעיקר לטובה. 

''בידיים שלכם'' (צילום: באדיבות נטפליקס)
''בידיים שלכם'' (צילום: באדיבות נטפליקס)

בתפריט: שני נערים, בילי ודוגה, מגויסים לכנופיית פשע מקומית חרף גילם הצעיר, ומבינים שלהחלטות שלהם יהיה הרבה משקל על המשך חייהם. זו בהחלט סדרה קשה, היא מכילה את כל מה שתוכלו לחשוב עליו בהקשר של עולם הפשע, אבל יש בה גם הרבה אמת, מהסוג המשותף לכולנו. לא קל, אבל לא רע בכלל.