צבי יחזקאלי מצטרף לערוץ החדשות החדש של i24NEWS כפרשן הבכיר של הערוץ ומגיש תוכנית מרכזית. יחזקאלי, אשר משנת 2002 משמש ראש הדסק לענייני ערבים בחדשות 10 ובהמשך בחדשות 13, הוא מבכירי העיתונאים בישראל, המתמחה בסיקור פלסטינים, העולם הערבי, וניתוח תהליכים בחברה המוסלמית בישראל ובעולם.

"יום הדין האיראני מגיע": יחזקאלי מסביר - הסיוט של מדינות ערב מתקרב?

לאורך השנים פרסם אינספור כתבות, תחקירים, ראיונות, טורי דעה ופרשנות, וכן סדרות דוקומנטריות שזכו לתהודה רבה, גם בעולם, בהן "אללה אסלאם", "השתולה", "איום דאעש", "היג'רה", "בזהות בדויה", ועוד. יחזקאלי ניתח לעומק את האידיאולוגיה מאחורי ארגוני הטרור האסלאמיים והיה מהראשונים שזיהו ועסקו במשמעויות התפשטות האיסלאם הרדיקלי באירופה.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

טרם הצטרף לחדשות 10, היה באגף האבטחה בשירות הביטחון הכללי, שימש כתב לענייני שטחים בגלי צה"ל וכתב מגזין במהדורת יום שישי של ערוץ 1, "יומן". בהמשך אף הגיש תוכנית ראיונות שבועית בערוץ 20 (אז ערוץ המורשת).

מחדשות 13 נמסר: "ברצוננו לעדכן כי אחרי יותר מ-20 שנים, הפרשן לענייני ערבים, צביקה יחזקאלי, עוזב את חדשות 13. צבי יחזקאלי, הצטרף ל״חדשות 10״ בשנת 2002 כראש הדסק לענייני ערבים ומאז מהווה גורם מרכזי בשידורי חברת החדשות. יחזקאלי הוביל את סיקור העולם הערבי בחברת החדשות וייצר סרטים דוקומנטריים וסדרות. אנו מודים לו על 22 שנים של עשייה טלוויזיונית ועיתונאית". 

אור צלקובניק, מנכ״ל חדשות 13: ״אני רוצה להודות לצבי על כל אשר עשה עבור צופי חדשות 13. הסיקור שלו את העולם הערבי, הפרויקטים שהוביל ונוכחותו על המסך במהלך שנותיו - וביתר שאת בחודשי המלחמה, ייחסר לצופינו וגם לי אישית. אני מאחל לו הצלחה בהמשך הדרך״.

צביקה יחזקאלי: ״מודה מעומק הלב לחברי אור צלקובניק היקר - מנכ״ל החדשות, לאמיליאנו מנכ״ל הערוץ, ולכל החברים, הצופים והשותפים שלי במשפחת 13. מאחל לכולנו בע״ה שנזכה לבשורות טובות, ישועות וניצחון במלחמה. אוהב ומעריך צבי״.