חצי שבוע חלף ביעף, ועוד חצי שבוע נותר עד לסוף השבוע המיוחל, בו ננוח מעט מכל הימים שחלפו ונצבור כוחות מחודשים. שייגמרו שנייה אחרי. מחפשים משהו להירגע מולו, והנטפליקס פתוח במקרה מקרי בהחלט? אל דאגה, יש מה לראות.

הראשונה מאז פרוץ המלחמה: הסדרה של יס מועמדת לפרס יוקרתי
חגיגת כדורגל: כאן 11 ישדר את יורו 2024 | רשימת המשחקים

אמילי הפושעת | Emily The Criminal  

ממש לא מזמן, הרבה יותר מדי אחרי שכולם כבר הספיקו להתלהב, צפיתי ב'הלוטוס הלבן'. היה מדהים, בייחוד העונה השנייה. מאז, ולפחות עד שתעבור לי ההתרגשות ממה שקרה שם, אני מחפשת בנרות את שחקני הסדרה במוצרים טלוויזיוניים אחרים, בעיקר כדי להפסיק להיזכר בלוטוס בערגה, ולשאול ללא תשובה למה העונה השנייה לא הייתה ארוכה יותר. 

ספוילר: מצאתי. מסתבר שאוברי פלזה, המשחקת את הארפר, מככבת בתפקיד הראשי של הסרט 'אמילי הפושעת' משנת 2022, ומתברר שהוא ממש טוב. במותחן שעלה השבוע לנטפליקס, נכנסת הארפר לנעליה של אמילי, המוצגת, לפחות במבט ראשוני, כמסומנת מבחינה חוקית בגלל תיק פלילי שלה שעולה במהלך ראיון עבודה.

בגדול, אמילי תבין מהר מאוד שהקושי שלה להתפרנס בצורה לגיטימית והחובות מימי לימודיה לא מותירים לה ברירה אלא לסטות קצת הצידה. ובמילים אחרות ומכובסות הרבה פחות: להתחיל לפלרטט עם עולם הפשע, ולנסות להשאיר את הראש בחוץ. בדרך כלל זה לא הולך, בדיוק כמו ב־96 הדקות שלפנינו. 

אוברי פלזה, שהספיקה לשחק גם ב'סבא בהפרעה' ובסיטקום 'מחלקת גנים ונוף', היא פשוט שחקנית טובה. וממש לא משנה אם היא נערת קולג' או בחורה חריפה שנאלצת לבחון את חייה הודות לחופשה עתירת תקציב. זהו את הרפרנסים כמובן. פלזה כל כך טובה במה שהיא עושה, וגם כאן היא מצליחה לייצר תצוגת תכלית מופלאה, כנה ונוגעת ללב. אתם הולכים ליהנות. 

זרים ועשירים בקוריאה | Super Rich in Korea

ומסרט שתרגישו שמזל שראיתם, לסדרה שלא ממש ישנה לכם אם תצפו בה או לא כי היא לא תותיר בכם הרבה רושם, אבל אתם בפירוש תרגישו שהיה לכם כיף. ולפעמים כיף זה בדיוק מה שצריך.

זרים ועשירים בקוריאה | Super Rich in Korea (צילום: נטפליקס)
זרים ועשירים בקוריאה | Super Rich in Korea (צילום: נטפליקס)

ברוכים הבאים ל'זרים ועשירים בקוריאה', המגוללת את חיי המותרות המוגזמים בהחלט של, ובכן, עשירים מאוד המתגוררים בקוריאה, בין היתר של טייקון מסינגפור ויורש מותג יוקרתי במיוחד מאיטליה, ארץ המגף. 

תופעות לוואי: קצת קנאה, פעם ראשונה מההון הרב ופעם שנייה מכך שאין להם צרות אמיתיות באמת. חוץ מזה, מעביר את הזמן כמו קסם.