היום, שהוא השישי בשבוע, חשבתי שאצליח להיות פרודוקטיבית מתמיד; לא נותרו לי הרבה משימות מימי החול כבדרך כלל, ואפילו תכננתי להרשות לעצמי לקום כשאחליט על כך עם עצמי בהצבעה דמוקרטית וחסויה. ואז צפיתי בחצי הגמר השני של אירוויזיון 2024 בליל אמש, נמלאתי גאווה על הביצוע המטורף של נציגתנו עדן גולן, וצללתי לכריית כל בדל מידע שעליי לדעת לפני הגמר מחר. מיותר לציין שזה ביטל לחלוטין את החלטותיי להיום, נכון? לפחות מצאתי לכם משהו לצפות בו לפני שתקומו מאוד עייפים לעבודה בראשון. בתקווה שגם תחושת ניצחון על המקום הראשון תתלווה ללאות. 

אם הכלה | Mother of the Bride

אם נולדתם אי שם בניינטיז ואף לפני, אין שום סיכוי בעולם שפסחתם על ערוץ ניקלודיאון של פעם, ועל הקומדיות שלו שכל כך אהבנו, הגורמות לנו להרגיש מבוגרים מאוד היום. אחד מהסיטקומים הללו היה, איך לא, 'דרייק וג'וש' בכיכובם של דרייק בל וג'וש פק, המשחקים שני אחים חורגים ושונים מאוד האחד מהשני. בקיצור, הייתה להם אחות בשם מייגן שמיררה את חייהם, ואת דמותה גילמה מירנדה קוסגרוב. שנים לא ראיתי אותה, עד שמצאתי את 'אם הכלה'.

בתשעים הדקות שלפנינו תפגשו את לאנה (ברוק שילדס), הנכנסת לנעליה של אם שבתה אמה (קוסגרוב) תתחתן בקרוב עם בכיר לבה באי טרופי. בהמשך היא תבין שהמחותן שלה לעתיד, קרי אב החתן, הוא אקס שלה מלפני שנים. קלאסי. 

סרט שכיף להעביר איתו את הזמן, רווי בפרצופים שאתם ודאי תכירו או לפחות תדעו שראיתם אותם מתישהו. זוכרים את מייגן? עבורכם זה כיף כפול, ותזכורת נוספת לכך שהתבגרנו. תבלו. 

ברברי | Barbarian

אמרתי זאת בעבר ואומר זאת שוב: באופן כללי, אני לא אוהבת סרטי אימה. הם בדרך כלל גורמים לי לפחד מדברים שלא הייתי בטוחה עד כמה הם מפחידים, וכשאני כן צופה בהם, אני גם מוצאת את עצמי מסתובבת לבדוק אם עוקבים אחריי ביחס ישר. אסייג ואגיד שצפיתי ב'ברברי', סרט אימה משנת 2022 שעלה לאחרונה לנטפליקס, וחרף הז'אנר אליו הוא שייך, כן הרגשתי שהיה לי שווה לצפות במתרחש. 

בתפריט: טס, בחורה צעירה שעדיין לא ממש פגשה את כל צדדיו הסימפטיים יותר ופחות של העולם, מגיעה לבית ששכרה בשכונה איומה בדטרויט ומגלה שצעיר נוסף שכר את אותו הבית. כמובן שיש שם מרתף, וכמובן שהם סקרנים מספיק כדי לבדוק אותו, וזו הטעות הגדולה ביותר שהשניים היו יכולים לעשות. 

''ברברי'' (צילום: נטפליקס)
''ברברי'' (צילום: נטפליקס)

למרות שזה נשמע די צפוי מאותו רגע ואילך חשוב לומר שזה דווקא לא, אבל אתם כן הולכים לפחד ולהגיב כמוני בסרטי אימה. קחו בחשבון. אה, וזה לא סרט לכל המשפחה. נראה לי שכבר הבנתם.