דני קושמרו בחר להתייחס הערב (שישי) במהלך שידור אולפן שישי, למחאה שמקיים אריק קלפטון במהלך החודשים האחרונים נגד ישראל, לאורך המלחמה שהחלה בטבח הרצחני שביצע החמאס בישראל. קושמרו מתח ביקורת חריפה על כך שקלפטון, גיבור ילדותו, נוהג להופיע לאחרונה עם גיטרה בצבעי "פלסטין". 

גופותיהם של יצחק גלרנטר, שני לוק ועמית בוסקילה אותרו בפשיטה ברצועה
הגרעין האיראני: בטהרן מעוניינים לחמש מדינות נוספות בעתיד | דיווח

"זה שאיזה זמר נידח באירוויזיון עם נוצות ורודות עושה איזה פרובוקציה למען הפלסטינים, זה ניחא", פתח את דבריו והוסיף: "אבל כשעושה את זה אחד מגדולי הגיטרה של כל הזמנים, שמופיע בחודשים האחרונים מאז הטבח עם גיטרה בצבעי דגל "פלסטין", שלא אכפת לו שבמסיבה שבה חגגו אור, אהבה ומוסיקה נרצחו 364 צעירים, זה ברמת הקורע לב".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"זה לא אנחנו זה אתה, מיסטר קלפטון", תקף. בשלב זה, בחר קושמרו להתייחס לשיר שנכתב על ידו, לאחר מותו של בנו בן ה-4 בלבד: "כתבת את 'דמעות בגן עדן', אחרי שהבן הקטן שלך רק בן 4 נהרג. אז אריק האם בגן העדן שלך יש לך דמעות לעומר הקטן בן השנתיים שנרצח במיטה שלו בניר עוז, עם האחיות וההורים שלהם. לקשת שנרצח כשבא לרקוד במסיבה בנובה. לצעירות שנאנסו שם, ומה עם שני שנרצחה באותה מסיבה ונחטפה לעזה". 

לסיום, חתם את דבריו בעצב: "39 ילדים נרצחו בבתים שלהם, 364 צעירים נרצחו בפסטיבל מוסיקה. זה קרה בכוונה, בזמן הפסקת אש לא במלחמה. אריק פעם היית הגיבור שלי. הדמעות ששרת עליהן צריכות להיות גם שלהם".