יום רביעי כבר הגיע, ועונת החתונות שבה גם היא לסיבוב נוסף, רלוונטית מתמיד. התמזל מזלכם וגם אתם כבר בלחץ מהבוקר כדי לא לאחר את ההסעה לחתונה בערב? או שמא מחכים לסוף הצום עד לרגע בו תפגשו את הבופה? אם השבתם בשלילה על שתי השאלות שלי, סימן שיש לכם הרבה יותר זמן פנוי מלי. וזה אומר שעליכם לעשות בינג' במקומי. בהצלחה. 

הרשימה של מר מלקולם | Mr. Malcolm's List

אמנם מדובר בסרט שיצא אל אוויר עולם הקולנוע כבר לפני שנתיים, אבל מאחר והוא חביב בהחלט ועלה ממש לאחרונה לנטפליקס המוכר והאהוב, אספר לכם במה מדובר. בלי ספוילרים כמובן. אל חשש. 

בגדול, לפנינו ניצבת קומדיה רומנטית תקופתית, על כל המשתמע מכך. הרבה מלמלה, כובעים מוזרים, ושילובי צבעים שהיום כבר זוכים לדרקון אחד בקושי. ובאשר לעלילה? מקרה קלאסי של צעיר מרשים ועתיר מזומנים המציב דרישות גבוהות מדי עבור בחירת לבו העתידית, ומגלה שרשימת הקניות שלו לא שווה דבר כשמדובר באהבה. את התרגיל שבחירת לבו עשתה לו אתם כבר תגלו לבד. 

117 דקות של קצת קלישאות והרבה מאוד נופים יפים. פרט שולי: תיאו ג'יימס, קמרון מהלוטוס הלבן, נמצא גם כאן. יתרון משמעותי כרגיל.

גולדן קמואי | Golden Kamuy

חובבי סרטים יפניים? שתדעו שאני לא ממש. אפשר לומר שממש לא. ועדיין, משהו ב'גולדן קמואי' הצליח לדבר אליי. אולי זה השלג, אולי הניסיון ליצור משהו אמריקאי שלא צלח, ואולי בגלל השפה שנאלצתי להתרגל אליה במשך יותר משעתיים.

''גולדן קמואי'' (צילום: נטפליקס)
''גולדן קמואי'' (צילום: נטפליקס)

בתפריט: חייל לשעבר ובחורה צעירה הניצבת לצדו מחפשים אוצר. נכון, בדיוק כמו בסרטי הפיראטים למיניהם. רק שכאן הם צריכים להבין איפה האוצר מקעקועים שנמצאים גופם של טיפוסים שלא ממש היינו רוצים להכיר. נשמע מורכב? אתם צודקים. 

הסרט לא מיועד לצפייה לצד ילדים, אחיינים, או בעלי חיים שלא נהנים מרעשים תכופים ומאלימות מופגנת. איך שלא תסובבו את זה, היה מעניין. זה לא אומר שאני אוהבת סרטים יפניים עכשיו. רק מדגישה.