העיתונאי חיים לוינסון נקלע אתמול (שבת) לסערה ברשת, כאשר גולשים רבים לא אהבו את הציוץ שלו "מסכנה, מרוב זמן עם ערבים התרגלה לשתות קולה אדומה", בהתייחסו לתמונה של נועה ארגמני לצד אביה, במהלך האיחוד המרגש בין השניים בבית חולים, עם בקבוק קולה אדומה בידה. בעקבות התגובות הזועמות הרבות שקיבל, העיתונאי פרסם מספר ציוצים בהתייחסות לסערה שעורר.

החדר שבו הוחזקה נועה ארגמני וחולצה ממנו - נחשף

בחלק נכבד מציוצים של אחרים ששיתף לוינסון וגם כתב בעצמו, הוא הזכיר כי רחל אדרי, המכונה "רחל אופקים", סיפרה כי במסגר סיפור ההצלה הבלתי רגיל שלה, היא הגישה כיבוד למחבלים שהיו בביתה, וכאשר נתנה להם קולה זירו - אלו דרשו ממנה קוקה קולה רגילה, מה שאולי מסביר את ההקשר מאחורי הבדיחה של עיתונאי "הארץ".

מלבד זאת, לוינסון שיתף חלק מהתגובות וההודעות הזועמות שהוא קיבל בעקבות הציוץ, ביניהן של גולש בשם אסף מלול, שכתב לו, בין היתר: "אתה מסוג האנשים שצריכים רק קרש לפנים, יא ערימה של חרא. מאחל לך כל בוקר שיזרקו עליך ביצים ואבנים". לצד צילום מסך של ההודעה, העיתונאי כתב: "למה מחבלי חמאס התחילו לשלוח לי הודעות בפרטי?".

הבוקר, לוינסון שיתף ציוץ משעשע על הסערה שעורר, כאשר צילם משאית זבל מאחוריה הוא נתקע בפקק, שעליה תלוי שלט פרסומת של לא אחרת מאשר חברת קוקה קולה, וכתב: "ממש הרכב שהייתי צריך שיתקע הבוקר לפני".