לוסי אהריש חזרה הערב (שני) לשדר והתייחסה לתגובות לחתונתה עם השחקן צחי הלוי, בתכניתה ב"רשת". במונולוג הפתיחה של התכנית אמרה אשת התקשורת כי "החיים שלי הם שלי, ולא עניינו של אף אדם, נקודה סימן קריאה". 



"אני יודעת שאתם רוצים לשמוע מה יש לי להגיד בנושא החתונה", אמרה בפתח דבריה, והוסיפה: "אני חוזרת היום לשבת על הכיסא הזה. אני חוזרת לשבת על הכיסא כעיתונאית ומגישה, רק שיש דברים יותר חשובים על סדר היום של המדינה הזו מחיי הפרטיים. 20 נשים נרצחו מתחילת השנה ואנחנו עדיין לא מזועזעים מספיק. לזקנים על ערש דווי שולחים חוקרים כדי להראות שהם יכולים לתפקד. יש אנשים שייתכן ויושבים בכלא על לא עוול בכפם. בכנסת יושבים אנשים ששכחו שהם שם משליחות ציבורית. אלו הנושאים שאמורים להדאיג כל אחד ואחת מאתנו, ולא מה שאמן ועיתונאית עשו בחייהם הפרטיים ביום רביעי בערב".


"החיים שלי הם שלי, ולא עניינו של אף אדם, נקודה סימן קריאה", הצהירה אהריש. "במהלך הימים הללו קיבלתי אלפי הודעות תמיכה ופרגון. איש איש חי בהשקפת עולמו. אפשר לנהל דיון על הכל, כל עוד הדיון מכבד ומנומק. מה שממש לא בסדר זה לחשוב שמתוקף אותה אמונה פנימית נוקבת ישנה לגיטימציה לנבל את הפה להסית ולהתגזען. אנו חיים פעם אחת. האם נפסע במדרון הזה בחושך או שצריך לקחת פנס ולהאיר אותו? לחשוב אם אנחנו רוצים להשאיר לילדים שלנו חיים אפלים או מלאים באור וקבלה?". 

לדבריה, "מבין כל ההודעות הטובות שקיבלתי, אני רוצה לציין מנהל בית ספר שהחליט לפתוח את הלימודים, יום אחרי החתונה, בדיון על על גזענות, אלימות ולאומנות, ומה תפקידם של נבחרי הציבור. האם ללבות את השנאה או להיות גשר. והתלמידים החליטו לתלות את ערכיהם". מאחוריה הוצג שלט שכתבו, בו נכתב: "מזל טוב לוסי וצחי'".

כזכור, לאחר חתונתה כתב ח"כ אורן חזן בחשבון הטוויטר שלו כי הוא "לא מאשים את לוסי אהריש שפיתתה נפש יהודי במטרה לפגוע במדינתינו ולמנוע מעוד צאצאים יהודים להמשיך את השושלת היהודית, להפך היא מוזמנת להתגייר. כן מאשים את צחי המתאסלמלוי שלקח את פאודה צעד אחד רחוק מדי - אחי צא מהסרט. לוסי זה לא אישי, אבל דעי, צחי אחי ועם ישראל עמי, די להתבוללות!".