מאז שהריאליטי האתגרי של "קשת 12", "נינג'ה ישראל" עלה לאווירה הוא השיג נתוני רייטינג מרשימים והפך לתוכנית הנצפית ביותר בטלוויזיה שמשודרת בתקופה זו. כעת, רגע לפני הגמר הגדול במקצה השלישי של שלב חצי הגמר, בפרק הרביעי מתוך שלב זה (המקצה השני חולק לשני פרקים), הצליחה התוכנית לגרוף נתון גבוה ולגרד את רף 20 אחוזי הרייטינג, אם כי לא להגיע לנתון הגבוה של השלב הראשון של חצי הגמר, ששודר לפני שבועיים והביא לזכיינית 22.9 אחוזים. נראה שהמתיחה של שלב "חצי הגמר" לפרקים רבים כל כך לא הצליחה לגרום לתוכנית לשמור על נתוני השיא.



ברצועת הפריים טיים, הפרק של "נינג'ה ישראל" קיבל 19.9 אחוזי רייטינג ב"קשת", מולו בזכיינית "רשת" השידור החוזר של הסרט הדוקומנטרי "צל של אמת" הצליח להשיג 7.9 אחוזים בלבד. "גב האומה" ב"ערוץ עשר" גרף 7.1 אחוזי רייטינג, ו"רואים עולם" ב"כאן 11" קיבלה 3 אחוזי רייטינג.




ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 11.8 אחוזים ב"קשת 12" ו-8.3 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 8.6 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.1 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם התוכניות שידורים חוזרים של שני פרקים של "רמזור" שגרפו 5.7 ו-5.8 אחוזים בהתאמה, בעוד הזכיינית רשת ששידרה את "פגוש את העיתונות", קיבלה 6.5 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את המטה המרכזי הגיע אל החדשות עם 5.3 אחוזים.