סדרת הרשת הוויראלית "משיח" שעלתה ביוטיוב ב-2013, זכתה ל-4.8 מיליון צפיות וחילצה את אודי כגן מאנונימיות, מוכיחה שהיא מצליחה גם במגרש של הגדולים וזוכה לעונה שנייה בטלוויזיה. "סלקום tv" ו"קשת 12" הודיעו היום (ראשון) כי הן חתמו על הסכם להפקה משותפת של עונה נוספת לסדרה, שתעלה קודם במלואה ב"סלקום tv" במהלך 2019, ובהמשך תשודר בזכיינית.



העונה הטלוויזיונית הראשונה של הקומדיה המטורפת, אותה יצרו אודי כגן ודנה פוליג, הושקה בסוף יוני 2018, בתוך יומיים שברה שיא בסלקום tv, רשמה מעל 100,000 צפיות ובתוך כחודש וחצי צברה מעל מיליון צפיות, נתון שיא להפקת מקור ישראלית בגוף השידור החדש יחסית.





במרכז הסדרה: האורחן של משיח, בדרן חסר מודעות עצמית אך מלא אמביציה, שנתקע אי שם בשנות ה-80 ומנסה להחזיר עטרה ליושנה דווקא בחדר האוכל של הקיבוץ המופרט. את הניסיון המביך לשדרג את העסק המיושן שלו, מתעד לכאורה צוות צילום דוקומנטרי.



כגן, שגם כותב, מביים ועורך את הסדרה, ייקח לצורך כך פסק זמן מהצוות הקבוע של "ארץ נהדרת" בעונה הקרובה ויסתפק במספר הופעות אורח.



העונה השנייה שתצא להפקה בקרוב, תכלול 13 פרקים, בהשתתפות השחקנים שכיכבו בעונה הראשונה. עלילת העונה השנייה תעסוק גם היא בדמותו של משיח, זמר עבר המנהל את 'אורחן משיח', פונדק דרכים כושל אי שם בפריפריה הישראלית שבו עובדים שלל טיפוסים: מירבי הטבחית (דאנה איבגי), ארמונד אחראי הפריזרים (אבי קושניר), טניה המנקה (נטשה מנור) וזיו, האורגניסט ויד ימינו של משיח (עמית איצקר). כולם חולמים בגדול ומתרסקים בענק.