בדיוק כשחשבנו שהגענו הכי נמוך - שכבר פגענו ברצפה מבחינת רמת השיח בתקשורת והטינופת המילולית המושלכת לכל עבר - הנה מגיעה אופירה אסייג עם בולדוזר וחופרת בור חדש, והפעם גם בנו של ראש הממשלה מצטרף עם שופל משלו ויחד עושה רושם שהם עוד רגע יגיעו לליבת כדור הארץ.

הסכסוך המתוקשר בין מגישת החדשות ליאיר נתניהו, שכלל ביטויים כמו "שהגיעה לאן שהגיעה בזכות רומן עם גבר נשוי" והשוואות לשרה נתניהו, ועורר את המדינה בימים האחרונים לא היה הפתעה גדולה כשהגיע מצידה של אסייג. המגישה שעשתה קריירה מסכסוכים קולניים, ודאי קרנה מאושר כשראתה את התייחסותו של בן האצולה אל תוכניתה ואליה אישית.


נראה שאזכור שמה על ידי מר נתניהו הצעיר ניפח את האגו של המגישה עד שהיא החליטה בפוסט התשובה שלה באינסטגרם, לא להעלות תמונה שלו, של נתניהו האב, גברת אורנה פרץ או אפילו צילום מסך מהתוכנית שעוררה את הסערה - אלא תמונה של עצמה מאופרת למשעי עם כתר לראשה. המלכה זכתה להתייחסות מבן המלך!


מצידו של יאיר נתניהו, ההתנהלות הייתה תמוהה הרבה יותר. כמי שמנסה להצטייר כאדם רציני שעושה קולות של כניסה לפוליטיקה - ההתנצחות הנמוכה לא הוסיפה לו נקודות. תמוהה אף יותר היא העובדה שנתניהו האב, שמוקף ביועצים ואנשי תדמית, לא ממנה לבנו יועץ תקשורת שיעבור על המילים של הילד שלוח המקלדת.

ההצעה להטיל פיקוח על העמודים של נתניהו הצעיר ברשתות החברתיות עלתה כבר מזמן, על ידי טוויטריסטים ויושבי פאנלים טלוויזיוניים, אך נראה כי אף אחד ברחוב בלפור לא ממהר לבדוק את הדברים שהוא מפרסם. אי אפשר שלא להניח שמדובר בהחלטה מודעת, כי בזמן שכל עושי דברו של ראש הממשלה, חברי הכנסת או מהחוגים הקרובים לו, יכולים לצעוק, לגדף, להשתמש בשפה נמוכה - הוא עצמו מצטייר כממלכתי, שושן צחור בין החוחים.



בינתיים, השיח רק צולל וצולל והקרקעית לא נראית באופק, ובקרוב באמת נוכל לראות מגישים טלוויזיה, סלבריטאים וחברי כנסת שיגיעו לזירת היאבקות שתיבנה באולפן של אופירה וברקוביץ', שם הם ילכו מכות מול המצלמות. קטעי הווידאו מהתוכנית כמובן ישודרו במהדורות המרכזיות לקולן המודאג של מגישות החדשות הרציניות, ויזכו לעשרות פרשנויות של כותבי טורים, שיתלוננו על הרדידות וימשיכו ללבות את האש.