הריאליטי המוזיקלי החדש של "רשת", "The Four" ("דה פור") הגיע למסך רק לפני עשרה ימים וכבר הצליח לשבור שיא צפייה, אך לא כזה שבזכיינית ציפו לו, כשהשידור אמש קיבל את הנתון הנמוך ביותר לפרק בתוכנית ריאליטי בעשור האחרון בערוצים המסחריים.


מאחורי הקלעים של THE FOUR

"The Four" הגיע אל מציאות טלוויזיונית של ארבע תוכניות מוזיקה ("אקס פקטור", "דה וויס", "הכוכב הבא" ו-"אביב או אייל"), כאשר קברניטי הזכיינית קיוו ליצור פורמט שישנה את חוקי המשחק ויביא רוח חדשה למסך. בתוכנית ששודרה אמש, הגיע הריאליטי לנתון נמוך במיוחד עם 5.1 אחוזי רייטינג בלבד, רחוק מאוד מהציפיות עבור תוכנית עתירת תקציב ומעוטרת חבר שופטים כמו מוקי, דיקלה, גלעד כהנא ומארינה מקסימיליאן.



יש לציין כי גם הפרק הקודם של "The Four" ששודר ביום שני שעבר, קיבל נתון מאכזב של 7.6 אחוזים בלבד, ומוקדם יותר, גם פרק ההשקה הצליח להשיג נתון פושר של 9.2 אחוזים בלבד. הנתונים הנמוכים מעלים את השאלה אליו באילו צעדים יחליטו לנקוט בזכיינית לגבי הפורמט היקר.



הריאליטי לא היה התוכנית הראשונה ששודרה בערב, והוא שובץ לאחר פרק של הסדרה "שנות ה-80" וקיבלה 11.2. באותו הזמן, בערוץ המתחרה, "קשת 12" קבע ריאליטי האוכל "MKR המטבח המנצח" שיא עונתי עם נתון של 16.2 אחוזים. ב"ערוץ עשר" הועבר שידור מתוך "פסטיבל כתר המזרח" שהשיג נתון של 2.2 אחוזים ו"בואו לאכול איתי" ב"כאן 11" קיבלה 2.7 אחוזי צפייה.