לאחר שביום ראשון "ערוץ עשר" הודיע על תוכנית התייעלות, בעקבות החלטת "רשת" לסגת מהמיזוג, ונוכח סירוב יו"ר הרשות השנייה, יוליה שמאלוב ברקוביץ', לאשר את המיזוג - הקיצוצים מגיעים ללוח השידורים. היום (רביעי) הודיע הערוץ כי הוא יפסיק להפיק את תוכנית הבוקר במסגרת אולפני הרצליה ויעביר את האחריות להפקתה לחברת החדשות במטרה לחסוך עלויות.



"תוכנית הבוקר תעבור מראשית דצמבר מאולפני הרצליה להפקת חדשות עשר, בעקבות ההשהיה בקבלת החלטה בעניין המיזוג בין ערוץ עשר לרשת, ובנוסף לקיצוצי השכר שעליהם הודענו בראשית השבוע", נכתב בהודעה שנמסרה מהערוץ. "אולפני הרצליה הפיקו את תוכנית הבוקר ורצועת הבוקר בהצלחה בשנים האחרונות לערוץ עשר והיו חלק בלתי נפרד מהערוץ".





"ערוץ עשר מודה לאפרת דרור, יואב פרץ מנכ"לי אולפני הרצליה וכל עובדי התוכנית והאולפנים על שנים נפלאות של העבודה המשותפת", נכתב עוד בהודעה. "עוד נחזור לעבוד יחד בעוד מספר חודשים".



עדיין לא ברור כיצד השינוי ישפיע על אופי התוכן המשודר והאם רצועת הבוקר תקבל אופי אקטואלי יותר או שמא בחברת החדשות יפיקו תוכן רך יותר התואם את שעת השידור. כמו כן, לא ברור האם דני רופ, טליה פלד קינן, אור הלר, ליאור קינן, עומר ירדני וסיון קלינגבייל שמגישים את התוכניות בימי השבוע השונים ימשיכו בהגשתה גם בבית החדש.