פורמט הריאליטי של "כאן", "בואו לאכול איתי", ממשיך לקבל ביקורות חיוביות ולעורר עניין גם בעונתו השלישית - עונת הזוגות. השבוע מגיע למסכים זוג פרקים מסקרן במיוחד שמפגיש נציגים משתי קבוצות מנוגדות בחברה הישראלית, בתחום שזוכה לסיקור תקשורתי נרחב - זוגות מעורבים יהודים-ערבים ופעילי ארגון להב"ה.



בין הזוגות שיתחרו השבוע על נסיעה קולינארית לאיטליה השבוע זוג מעורב - דתייה וחילוני מרעננה הפעילים בארגון להב"ה שדוגל בהחלת הריבונות הישראלית על יהודה ושומרון, זוג נשוי מעורב מרמלה - אישה יהודייה וגבר ערבי-נוצרי, המתמודדים עם תגובות קשות מצד החברה ומצד משפחתה של האישה וזוג מרחובות – ד"ר לכלכלה ומורה המגדירים את עצמם פמיניסטיים ושמאלניים.



"אני וג'וזף בזוגיות מגיל 14", מספרת משתתפת הפרק שנשואה לגבר ערבי. "הכרנו בגיל של בית ספר. זה מאוד מורכב, בהתחלה ההורים התנגדו. עברנו ממש טלטלה לא קלה". ענבל, חברת הארגון חשפה בשיחה: "חשוב לי שתביני שאנחנו שנינו פעילים בארגון להב"ה. אנחנו ממש לא נגד... אני מאוד פמיניסטית בכללי, אני בעד העצמה של נשים. אני נגד התבוללות פר-אקסלנס. אני לא מתנצלת, זה לא בגלל שאנחנו שונאים ערבים".





כזכור, בעונה השלישית של "בואו לאכול איתי" בתאגיד השידור הישראלי, מתחרים בכל שבוע שלושה זוגות מרחבי הארץ. כל אחד מהזוגות מארח את שני הזוגות האחרים בביתו הפרטי לארוחה חגיגית שבני הזוג הכינו בעצמם. בארוחה – שלוש מנות: ראשונה, עיקרית וקינוח ויש בה גם פעילות חברתית לבידור.



בתום הארוחה נותנים האורחים לזוג המארח ציון על החוויה כולה. לאחר שקלול ציוני שלוש המנות זוכה הזוג המנצח בנסיעה קולינארית זוגית לאיטליה. התוכנית מלווה בקריינות של שי אביבי המוסיפה מבט הומוריסטי למפגשים החברתיים, הבלתי שגרתיים, שכנראה לא היו מתרחשים אלמלא התוכנית.


עקב הבחירות ובאופן חד-פעמי הפרקים ישודרו בימים רביעי וחמישי, 31.10 ו-1.11, בשעה 21:00 ב-כאן 11 ובדיגיטל