למרות ההתעניינות הגדולה בציבור בבנות של דוגמנית העל בר רפאלי ואיש העסקים עדי עזרא, הזוג בחר שלא לחשוף אותן לעולם. הדוגמנית סיפרה בעבר כי זה מאוד קשה עבורה והיא כמעט מתפתה כל יום לחשוף את בנותיה החמודות אבל זה לא הוגן בשבילן. אך יש אנשים בציבור שחושבים אחרת ומחליטים לצלם אותן בעצמם. טל ברמן ואביעד קיסוס החליטו למחות על ההתנהגות של המצלמים בתוכניתם ב-Eco99FM: "מי עלוב הנפש שרואה את הילדות של בר רפאלי ומצלם".



אביעד: "בר רפאלי גילתה תמונות של הבנות שלה, ליב ואל, מתרוצצות ברחבי הווטסאפ. בר הייתה בקניות בסופר ולא הבחינה שמישהי שולפת את הטלפון ומתעדת בבירור את את הילדות שאותן היא מעדיפה לא לחשוף, ולכן היא מתכוונת להגיש תלונה נוספת במשטרה אחרי שהיא הגישה תלונה נגד מטריד אחר".



לקטע המלא היכנסו לאתר Eco99FM


אביעד: "בר סיפרה שהיא הולכת עם הבנות שלה לגינה ואנשים, אמהות, אבות, מצלמים את הבנות שלה, והיא צריכה לגשת ולהגיד 'תמחקי עכשיו את התמונה מול הפרצוף שלי'. זה מטורף, זה אלים וזה לא ייאמן שאנשים מרשים לעצם לעשות דבר כזה. אנשים מתייחסים לסלבס כאל רכושם הפרטי. הם אמורים לתפקד כמו מקלדת אימוג'י, אמורים לייצג באופן מושלם את מה שאתה מרגיש כרגע על עצמך, ולא מתייחסים אליהם כאל בן אדם עם צרכים".



טל: "מי העלוב נפש שרואה את הילדות של בר רפאלי ומצלם? ומי בצד השני מקבל את זה? למה זה מעניין להעביר את זה? אם אני מקבל תמונות של ילדים של מישהו שאני ממש מעריך - מה יש לי לעשות עם זה? לאן יש לי להעביר את זה? הן נראות ילדות כמו שאר הילדות".



אביעד: "הן תמימות, בעיקר ילדות כמו שאר הילדים, אתה צריך להתייחס באופן בו אתה מתייחס לילדים, הם לא רכוש. זה פולשני ממש, כי אתה מכוון לילדה את המצלמה. דמיין מה הילדה רואה כשמכוונים את הטלפון לפרצוף שלה".



בר רפאלי בתקופת ההריון. Splashnews
בר רפאלי בתקופת ההריון. Splashnews



טל: "זה אפילו לא עירום, שזה לא חוקי, זה פלילי להעביר תמונות עירום, אבל אתה יכול להבין את העניין שיש בזה, את הסקרנות. אבל שתי ילדות עומדות בסופר ובגלל שאמא שלהן מפורסמת אתם מצלמים אותה? זה לא שבר רפאלי התנהגה לא יפה בסופר".



אביעד: "אתה מנסה לחשוב על התנהגויות סופר שמצדיקות פפראצי? נגיד שבר הייתה ניגשת לקופה של עד שבעה מוצרים עם שמונה מוצרים. אומרת 'הייתי כאן קודם, רק הלכתי להביא בורקסים ששכחתי', 'למה אין חלות?!' או טועמת מהדוכן של הטעימות - אבל מלא. על זה אתה אומר - זה מצדיק פפראצי?".



טל: "הלוואי ויתפסו את אותה אחת שצילמה ויעשו לה משהו, יפתחו תיק. למרות שזה מקום ציבורי ומותר לה לצלם. אני, אישית, אם מישהו היה מצלם לי את הילדים הייתי לוקח לו את הטלפון ושובר אותו - אבל אני אהיה עבריין כאן, ולא הוא, כי הוא צילום במקום ציבורי".



אביעד: "מזעזע".