בזמן שאנשי ערוץ 10 ממתינים להליך השימוע במסגרתו תיבחן בקשת המיזוג עם רשת, רבים מן העובדים כבר בודקים את האופציות שלהם במקומות אחרים. המגיש גיא זהר צפוי לעזוב את הערוץ לעבור לעבוד במסגרת תאגיד השידור הציבורי, כשבמקביל רביב דרוקר נמצא גם הוא במגעים לחתימת חוזה עם התאגיד. השניים נחשבים לחלק מעמודי התווך של הערוץ, ובשיחה עם "מעריב אונליין" ביקש דרוקר להבהיר: "אני לא עוזב את ערוץ עשר כל עוד הוא נמצא בסכנה, זה לא רלוונטי בעתיד הנראה לעין".



ערוץ עשר. צילום מסך
ערוץ עשר. צילום מסך



זהר היה אחד ממקימי חברת החדשות של ערוץ 2 כשעלתה לאוויר בשנת 1993. העיתונאי מילא בה שורה של תפקידי עריכה וניהול ששולבו בהגשת חדשות. בשנת 2001 עבר זהר לערוץ עשר, שם היה מועמד מוביל להקים את חברת החדשות של הערוץ ולעמוד בראשה, ובהמשך מונה לסמנכ"ל תוכן. לאחר התפטרותו של יעקב אילון, נבחר זהר להגיש את המהדורה המרכזית של חדשות 10 לסירוגין לצד תמר איש-שלום. זהר הגיש מאז את המהדורה פעם-פעמיים בשבוע, בספטמבר 2013, פרש מהגשת המהדורה, והמשיך להגיד את תוכניתו "היום שהיה".



רביב דרוקר, החל את דרכו העיתנאית ככתב כללי ב"מעריב". בהמשך שימש כתב לענייני נדל"ן ותשתיות, ולאחר מכן כתב מדיני. משנת 2003 העיתונאי משמש כפרשן הפוליטי של "חדשות עשר" ומשנת 2009 הוא מגיש את תוכנית התחקירים "המקור", ובשנת 2018 את הסדרה התיעודית "הקברניטים" העוסקת במנהיגותם של שישה מראשי ממשלות ישראל. בערוץ 10 סירבו להגיב לפרשה.