בזכיינית "רשת" עבדו במשך חודשים ארוכים על הפורמט המוזיקלי "The Four" וקיוו כי יהווה קלף מנצח בתחום הריאליטי, אך תוצאות הרייטינג של הפרקים הראשונים מאכזבות, ולפני כשבועיים אחרי שאחד הפרקים קיבל 5.1 אחוזי רייטינג - הנתון הנמוך ביותר לריאליטי בעשור האחרון, בזכיינית החליטו לקצר את העונה לשמונה פרקים. העניין שנוצר בגלל קיצור התוכנית גרם לה לטפס ב-2 אחוזים בפרק שאחרי, אך כעת היא מגיעה לשפל חדש.


מאחורי הקלעים של THE FOUR

באותו הזמן, הריאליטי של "קשת", "נינג'ה ישראל" ממשיך להביא נתונים גבוהים, ובפרק השני מתוך המקצה הרביעי של חצי הגמר הוא שוב עובר את רף 20 האחוזים.



ברצועת הפריים-טיים, הובילה אמש כאמור התוכנית "נינג'ה ישראל" עם 20.7 אחוזי רייטינג, מול "The Four" שגרפה 4.5 אחוזים בלבד. "גב האומה" של ערוץ עשר, הצליחה לעקוף את הריאליטי המוזיקלי וקיבלה 6.3 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם 'רואים עולם' שקיבלה 3.9 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 14.8 אחוזים ב"קשת 12" ו-7.3 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 6.9 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.9 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה קשת עם שידור חוזר של שני פרקי "רמזור" שקיבלו 8.1 ו-9.6 אחוזים בהתאמה. "פגוש את העיתונות" ב"רשת" הביאה 7.3 אחוזים. ערוץ עשר ששידר את "המהדורה המרכזית" הגיע אל החדשות עם 3.8 אחוזים.