זוג המגישים המדוברים במדינה, אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג טסו בימים האחרונים לאיטליה לפגוש את כוכב הכדורגל המצליח כריסטיאנו רונאלדו, לטובת צילומי הקמפיין החדש של HOT. טל ברמן ואביעד קיסוס החליטו למחות על הבחירה בכדורגלן שמואשם באונס לקמפיין, ודנו במפגש בתוכניתם ב-Eco99FM.



אביעד: "במהלך צילומי הפרסומת החדשה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' עם כריסטיאנו רוניאלדו לחברת 'HOT', שולף ברקוביץ' מתיקו את הספר 'הקוסם', אותו כתב על עצמו והעניק לכוכב העל. הקו של 'HOT' מתייחס לרונאלדו בתור כוכב-על תוך כדי מחיקה מוחלטת של המעשים המיוחסים לו. הקמפיין הזה שהוא עושים הוא מביש. מביש מאוד".



טל: "תראה, לכולם עדיף לטשטש את העובדה ש'HOT' עושים קמפיין אם אדם שחשוד באונס, כוכב גדול עד כמה שהוא יהיה - ובאמת מדובר בכוכב הכי גדול בעולם. איפה האמירה הערכית סביב הדבר הזה? חברות גדולות מאוד כבר הביעו דאגה, לא חושב שנחתכו איתו חוזים, אפילו 'נייקי' הביעו דאגה, אמרו דברים".



אביעד: "אבל ללכת עכשיו ולצלם איתו קמפיין? טוב תשאלו את 'HOT'. אולי זה שבוע שהם עונים בו לטלפונים".



טל: "מה נסגר אייל ברקוביץ', עם האקט המגלומני שלו של לתת לו את הספר שהוא כתב על עצמו - 'הקוסם'? בכל פעם שמדברים על ספרות כדורגל אומרים כמה באנגליה יש ספרות כדורגל ענפה, מרגשת ואיכותית, ובישראל יש את 'הקוסם', של אייל ברקוביץ' על עצמו".



האזינו לקטע המלא באתר Eco99FM


אביעד: "אני מתאר לעצמי שמי שמתעניין בכדורגל וספרות כדורגל יודע את זה. אבל אני קורא את זה ובאותה מידה זה היה יכול להיות ספר על 'הקוסם מארץ עוץ' או על הפלאפל בקינג' ג'ורג'. מה זה 'הקוסם'? זה לא מזוהה אצלי בתודעה עם אייל ברקוביץ'".



טל: "אני חושב שספר על הפלאפל היה יכול להיות מעניין יותר".



אביעד: "ואולי גם אובייקטיבי יותר. כי על פלאפל אתה יכול לדבר בצורה אובייקטיבית. על עצמך, תוך כדי שאתה מכנה את עצמך 'הקוסם' - אני לא בטוח שזו נקודת מבט עיתונאית".



טל: "לא זה לא, אבל מבחינתו זה מסתדר. הוא מסתובב בעולם בתחושה שהוא הגדול מכולם, שהוא שווה ערך לרונאלדו. הוא בטח השאיר את הספר במלון שני האחרי שהוא יצא. אתה חושב שאכפת לו מאייל ברקוביץ', הוא מכיר אותו?".



אביעד: "השאלה אם הוא השאיר את זה על הסט או לקח את זה לחדר. זה מסוג הרגעים שאתה אומר לעצמך, 'פליז שאני לא אשאיר את זה על הסט, אני חייב לפחות לקחת את זה איתי כדי להראות שאכפת לי".


אופירה אסייג, כריסטיאנו רונאלדו, אייל ברקוביץ'. צילום: יח"ץ הוט
אופירה אסייג, כריסטיאנו רונאלדו, אייל ברקוביץ'. צילום: יח"ץ הוט


טל: "אם הייתי צריך לנחש, הוא אפילו לא יצא עם זה מהחדר. מבחינתו, בתור מי שעושה קמפיין עם שני ה'יזראליז' האלו, לחברה ה'יזראלית' הזו, זה כמו שכל מיני כוכבי הוליווד נוסעים ליפן לעשות קמפיין לוויסקי. אכפת לו מהיפנים האלו? שהוא משלם להם מיליון דולר ליום צילום והולך הביתה?".

אביעד: "מה שסוגר לו את דמי השתיקה. יאללה, עשיתי פרסומת ל'יזראלי טלוויז'ן' שהם לא שמים לב לשאלה אם יש חשדות או אין חשדות, וואלה תפרו לי את דמי השתיקה".

טל: "אני אוכל להעסיק משרד עורכי דין רביעי בכיסתו"ח המקרה הזה".

אביעד: "אבל כרגע בזמן שהוא ממתין לבירור החשדות נגדו, יוכל רונאלדו לשבת ולקרוא בספר של אייל ברקוביץ', 'הקוסם'. תגיד, ברקוביץ' באמת היה כזה כדורגלן גדול?".

אופירה אסייג, כריסטיאנו רונאלדו, אייל ברקוביץ'. יח"ץ הוט
אופירה אסייג, כריסטיאנו רונאלדו, אייל ברקוביץ'. יח"ץ הוט


טל: "הוא היה כדורגלן ענק בישראל, באנגליה הוא הצליח בקבוצות לא כל כך גדולות. הייתה לו קריירה, אבל הוא לא דייוויד בקהאם. אם אני לא טועה בספר יצא בסוף שנות התשעים, זאת אומרת שעשרים שנה אחרי מסתובב אייל ברקוביץ' עם עותקים לחלוקה".

אביעד: "יכול להיות שנשארו עודפים בחנויות אז הם נשלחו אליו. מאז בכל פעם שמתפרקת מערכת יחסים בחייו של ברקוביץ' מעביר מבית לבית את חבילת העותקים שלו. גם מסי ייעלב שלא קיבל גם הוא עותק אחד".