העונה הראשונה של "The Four" בהנחייתה של אסתר רדא עם פאנל השופטים מוקי, גלעד כהנא, דיקלה ומארינה מקסימיליאן, הגיעה הערב לסיום עם זכייתה במקום הראשון של שרית אביטן.



אביטן, בת 26 מאשדוד, נבחרה מראש על ידי השופטים להיות ברביעיית הגמר החל מהפרק הראשון של העונה, והיא היחידה מכל הרביעייה המקורית ששרדה עד לגמר וזכתה בסופו. לאורך העונה היא זכתה לתגובות חיוביות מכל עבר ולמרות שהוזמנה לקרב בכל תכנית, היא הגיעה למקום הראשון.



לגמר הגיעו אופיר בן שטרית שזכתה במקום השני בעונה השנייה של "דה וויס" של "רשת 13" ואברהם שבת,  המתמודד החרדי שהאודישן שלו עורר תגובות סוערות הן בשולחן השיפוט והן ברשתות החברתיות, בשל סירובו להאזין לשירת נשים.



אביטן: "אני הכי מתרגשת בעולם! כשיצאנו למסע לא ידעתי איך ייראה הסוף, אבל הבטחתי לעצמי ולערן שקד המנהל שלי שאלחם ולא אוותר על הכיסא שלי! אני מודה לכל ההפקה המדהימה של "דה פור", החל מהשופטים ועד אחרון העובדים שהיו שם בשבילי, לקהל שכל שבוע הצביע עבורי והשאיר אותי בתוכנית, שהרי מי אני בלעדיכם, למשפחה שלי שמלווה אותי ושם בשבילי באופן תמידי, לאבי גואטה וכל צוות "גואטה הפקות" על האמונה, ל"רשת 13" שהפכו לבית חם עבורי  ולאיתן אבוט על ההזדמנות". הזוכה הטרייה המשיכה ואמרה "אני רוצה לחזק את תושבי הדרום וחיילי צבא ההגנה לישראל. הלוואי והמוזיקה תביא שקט ותאחד".



למקום השני הגיעה כיתריה פאוץ' בת ה-22. מהרגע שעלתה לבמה היה ברור כי מדובר בכישרון שירה יוצא דופן והשופטים הכתירו אותה כזמרת בעלת קול גדול. המתמודדים לאורך העונה פחדו להתחרות מולה, מה שהוביל אותה היישר למקום הראשון כמעט ללא אף קרב. כיתריה, לדבריה, הגיעה ל - The Four כדי לתת ייצוג מכובד לקהילת העבריים.



כזכור, העונה קוצרה לתשעה פרקים בדומה למודל האמריקאי ששודר בהצלחה ברשת האמריקאית FOX. התוכנית פותחה על ידי החברה הישראלית "ארמוזה פורמטס" ונמכרה למדינות שונות בעולם.