קחי אותי אנה: ביום חמישי האחרון עלתה לאוויר תוכנית הדוקו-ריאליטי "לאהוב את אנה", בה אנה ארונוב יצאה למסע של חיפוש עצמי בדרך למצוא אהבה אמיתית. בדרך אמור הפסיכולוג גבריאל בוקובזה לעזור לה להתמודד עם הקשיים האישיים בתהליך ולהבין את עצמה טוב יותר. פרק הבכורה של הסדרה השיג נתון חלש יחסית לפרק השקה - 14.3 אחוזי רייטינג. מאז הספיק פורמט חיפוש האהבה החדש לצנוח עוד ובפרק ששודר אמש המתחרה "רשת 13" עקפה אותו בסיבוב עם "שנות ה-80".



נראה, כי אחרי ירידת פורמט הענק "נינג'ה ישראל", שריגש את המוני ישראל ושבר שיאי רייטינג, הצופים של "קשת 12" לא מיהרו להתחבר לדרמות הנפשיות של ארונוב, אך כיוון שמדובר רק בפרק השני בסדרה, עוד עשויים להיות שינויים בטבלאות הרייטינג.





ברצועת הפריים-טיים, כאמור, הובילה אמש התוכנית "שנות ה-80" של הזכיינית "רשת" עם 15.8 אחוזי רייטינג, מול "לאהוב את אנה" של קשת" שגרפה 12.9 אחוזים. "גב האומה" של ערוץ עשר, לעומת זאת, קיבלה 8.3 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "רואים עולם" שקיבלה 3.4 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 12.4 אחוזים ב"קשת 12" ו-11.4 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 6.9 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.4 אחוזים.