מהאי הבודד לבית המצולם במדינה:גיא זו-ארץ ינחה לצדה של לירון וייצמן את ה"אח הגדול VIP". מגיש "הישרדות" הוותיק, נבחר להנחות את תכנית הריאליטי לצדה של המנחה שממשיכה מהעונה הקודמת, לאחר ההודעה על פרישתם של שני המגישים הקודמים עפר שכטר ואסי ישראלוף.



עוד בחודש פברואר, לפני עליית העונה הראשונה של "האח הגדול" בזכיינית "רשת", פורסם ב-TMI, כי הזכיינית "רשת 13" ניהלה מספר פגישות עם מנחים פוטנציאלים, ביניהם גיא זו-ארץ ובת זוגו יעל בר זוהר. בסופו של דבר נבחרה בר זוהר להנחות את התוכית "הדו"ח היומי" שליוותה את שידורי "האח הגדול", וכעת נראה כי גם גיא זו-ארץ זוכה בתפקיד נחשק.



"האח הגדול". צילום מסך
"האח הגדול". צילום מסך



זו-ארץ התחיל את דרכו המקצועית בתאטרון "הבימה" שם שיחק כ- 13 שנה. השחקן, בן 45, החל להנחות משנת 2008 את תכנית הריאליטי "הישרדות", תחילה בערוץ 10 ולאחר מכן ב"רשת 13" בה משודרת התוכנית כיום. בשנת 2016 נבחר להנחות את חידון התנ"ך העולמי לנוער יהודי במקום אבשלום קור ועוד.


זו-ארץ, מנחה שחקן ובמאי לצד הקריירה הטלוויזיונית, גם כותב ושר. בימים אלו השיק את הסינגל: "את דומה לי", המתאר את הרגעים הקטנים בינו לבין אשתו (יעל בר זוהר), ששיתפה איתו פעולה לאורך כל הדרך ואף השתתפה בקליפ.