"זה סיפור שכל אחד יכול להבין": סדרת הדרמה "נבסו", מאת היוצרים יוסי ואסה, שי בן עטר וליאת שביט, זכתה הלילה בקטגורית הקומדיה הטובה ביותר בטקס פרסי האמי הבינלאומי. אילה חסון שוחחה הבוקר בתוכניתה ב-103FM עם ואסה, שגם מככב בתפקיד הראשי סדרה שסיפר בהתרגשות: "קשה לעכל את הזכייה".



ספר לנו במה עוסקת "נבסו"
"הסדרה היא על זוגיות, על משפחה, על נישואין מעורבים של גבר שחור עם בחורה לבנה, על הסיטואציות שמפגש התרבויות בין שתי המשפחות האלו יוצר".



בישראל זה מפגש של אתיופי עם בחורה ממוצא אשכנזי, אבל אתה אומר ש'שחור ולבנה' יכול להתאים לכל מקום?
"נכון. ולכן כנראה זכינו, זה סיפור שכל אחד יכול להבין".





מה מפלס הגזענות, מתוך ההומור שיש בסדרה.
"היום אנחנו מתעסקים בכמה אהבה, כמה שמחה וכמה טוב זה מביא לישראל. הסדרה נוגעת בכל מיני נושאים שקשורים למשל לאי הבנה תרבותית שקוראת במפגש הזה. זה לא רק במשפחה, זה בעולם, בחברה הישראלית".



נולדת באתיופיה, עלית בגיל עשר, מה אתה מרגיש - ישראלי, אתיופי, איש העולם?
"אני מרגיש הכי ישראלי. זו זווית אחרת של ישראליות שבאה לידי ביטוי פה, והמטענים שיש לכל אחד מאיתנו מאחוריו".



הדרמה הקומית "נבסו", הביאה לראשונה למסך הישראלי משפחה מעורבת שבמרכזה פרסומאי מהקהילה האתיופית (יוסי ואסה), הנשוי לתמר (מירב פלדמן), אומנית ממוצא אשכנזי, המגדלים יחד את בתם תוך ניסיון להוכיח לעולם שהם זוג רגיל- למרות הדעות הקדומות והמתחים בתוך המשפחה המורחבת, כאשר כל מפגש בין המשפחות של שני הצדדים הופך לזירת עימות מצחיקה- על כל הסיטואציות האבסורדיות/ציניות בהוויה הישראלית. עוד מככבים בסדרה חנה לסלאו, גדי יגיל ומסקי שיברו.