השחקן והקומיקאי איתי שגבחשף היום (רביעי) בתוכנית  "הכל אישי" של חיים אתגר ב"קשת 12" כי הוא נותר ללא פרנסה ומצבו הכלכלי הביא אותו לכך שהוא נאלץ לישון בפארק או בחוף הים על מנת שיוכל לשלם מזונות ולטפל בבתו אורי. מספר שעות לאחר החשיפה, פרסם חברו ברק עטיה פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, בו עדכן על מצבו הנוכחי של שגב והסביר כי מצב הדברים שונה היום וחברו "כבר לא במקום הזה" והוא "חזר להיות איתי שגב התותח שאנחנו מכירים ואוהבים".



החבר פרסם תמונה בה נראים הוא ושגב וכתב: "כולנו מכירים את איתי שגב מהקומדי סטור, ערוץ הילדים, הישרדות. המון הפקות ילדים, מפיק, יוצר, במאי, מרצה, סטנדאפיסט, פרפורמר. בקיצור, סוס עבודה, חרוץ מאד. איתי מאד מקצועי במה שהוא עושה ואוהב את האמנות שהוא עושה".



עטיה סיפר כי "אתמול והיום התפרסמו כתבות ופרומואים על הדוקו שהכין איתי בשיתוף קשת. הכל נכון. איתי עבר תקופת גירושין מאד לא נעימה והכוח שנשאר לו זאת אורי בתו המדהימה. לאיתי יש לב מזהב טהור. היו תקופות שהרוויח יותר ונתן הרבה יותר לבתו ולגרושתו והיו תקופות שפשוט לא היה לו.



ואז מגיעות השאלות שחוזרות על עצמן: איפה הכסף? מה עושים עם מליון שקלים בהישרדות?הימורים, סמים? התשובות הן, שמסתבר שיש אנשים שנולדו עם כישרון בחיים ולא יודעים לשמור על כסף ולכלכל את עצמם. בהישרדות vip יש חובה לתרום חלק מהזכייה וכמובן לתת חלק למס הכנסה ועוד. הבן אדם ילד טוב ירושלים (רחובות) עם לב זהב שהגיע למצב הזה. באחריות מלאה אני אומר את זה".



עטיה המשיך: "אחרי הישרדות הוא עבר תקופה אישית לא נעימה, בקושי יצא מהבית ובקושי עבד. הוא היה צריך תמיכה וחברים ושם אני נכנסתי לתמונה. קבענו להיפגש בכל זמן פנוי שהיה לי, עודדתי, שימחתי, והייתי לכתף. יחד עם עוד חברים אמשיך בזה ואיתי יחזור להיות עם חיוך שיוצא אך ורק מהלב. אני יכול להגיד לכם בוודאות שאיתי גר בבית מסודר, חזר לעצמו וחזר לעבוד במסירות".



מוקדם יותר היום נחשף, כי בראיון לתוכנית "הכל אישי" סיפר שגב כי הוא נותר ללא פרנסה ומצבו הכלכלי הביאו לכך שהוא נאלץ לישון בפארק או בחוף הים על מנת שיוכל לשלם מזונות ולטפל בבתו אורי: "הכאב הגדול זה לא ה'פתאום הייתי למעלה ועכשיו למטה', זה 'פתאום לאף אחד לא אכפת".



"חשבתי איך הגעתי למצב הזה, פתאום שאלתי - למה? למה? אבל אין תשובה", סיפר שגב בראיון על התקופה בה השכיר את ביתו ונאלץ להעביר את ימיו ברחוב. "הלילות לא עוברים, אתה תקוע. אני חושב על איך הגעתי למצב הזה, אני חושב למה, ואני חושב על איך אני משלם מזונות למחרת. אם אני מביא שמיכה כדי להתכסות, אז פתאום מישהו יראה אותי ויגיד 'מה פתאום, הוא מביא שמיכה, הוא ישן בים'. לכן יש לי את הטרנינג, אז אני שם אותו עליי, מתכסה איתו. אני מתבייש. זה מביש, זה מביך. ולא רק מביך, אני כל כך כועס על עצמי, אני מרגיש לוזר".



כשנשאל כיצד הוא בילה את ימיו ענה: "אין לי בית, אני הולך לבית קפה שפתוח בשש בבוקר כבר, מעביר כמה שעות, ככה עד אחר הצהריים. ואז אתה אומר 'די, יש גבול כמה פתטי אתה יכול להיות באותו בית קפה', אז אתה הולך לבית קפה אחר. אתה הולך קילומטרים. אתה עייף, אין לך כבר כוח. אתה לא רוצה, אין לך מוטיבציה, אתה מיואש, הנפש עייפה".



"את הלילות הייתי מעביר בגנים, בפארקים", הוסיף שגב. "הייתי נכנס לגנים, מתחיל לכתוב ואז מסתכל על השעון. ומחכה שיהיה איזה 5:20, 6:20, ואז נוסע ברכבת כי שם אפשר לישון. הייתי נוסע נגיד לבאר שבע לצורך העניין, ואז אתה מתעורר ואומר 'בואנה, הייתה לך שינה טובה'".