מאז הקמת ערוץ עשר בתחילת העשור הקודם הגיש העיתונאי ירון לונדון את התוכנית הידועה "לונדון את קירשנבאום". משנת 2002 עד שנת 2015 הוא עשה זאת עם חברו העיתונאי מוטי קירשנבאום ולאחר פטירתו, המשיך להגיש אותה לבדו אך התוכנית שמרה על שמה מתוך מגמה לשמר את זכרו. כעת, בגיל 78, יוצא לונדון לדרך חדשה, ומי שיחליף אותו הוא אמנון לוי.



המגיש הוותיק יעזוב את ערוץ עשר שבימים אלו נמצא בתהליכי מיזוג עם הזכיינית "רשת 13" ועבודה על לוח שידורים חדש. לונדון נמצא במגעים עם תאגיד השידור הישראלי להגשת תוכנית שבועית בערוץ "כאן 11", בנוסף הוא צפוי להגיש בערוץ סרט דוקומנטרי, שרק הפקה חיצונית עליו סוכמה לפני מספר חודשים.



אמנון לוי. צלם : רונן פדידה
אמנון לוי. צלם : רונן פדידה



לוי, שמגיש את "פנים אמיתיות" מאז שנת 2011 בערוץ עשר, צפוי להמשיך להוביל אותה גם בערוץ הממוזג. בנוסף הוא צפוי להגיש תוכנית אקטואליה יומית בשעות הערב המוקדמות שתחליף את "לונדון את קירשנבאום".



כזכור, בחודש יולי, בעלי המניות של ערוץ "רשת 13" ובעלי המניות של "ערוץ עשר" פנו אל הממונה על ההגבלים העסקיים במזכר הבנות חתום בבקשה לאחד כוחות. על פי הגורמים, המיזוג של רשת המפיקה פורמטים וריאליטי וערוץ עשר המתמחה באקטואליה ודוקומנטרי, יביא "לקהל הישראלי טלוויזיה טובה יותר".