דרמה בשידור חי: גאולה אבן-סער הודיעה הערב (שני) במפתיע על פרישתה מהגשת חדשות הערב בכאן 11. "רגע לפני סיום, כמה שניות מזמנכם צופים וצופות יקרים" אמרה אבן "זו הייתה המהדורה האחרונה של חדשות הערב בהגשתי. הייתה לי זכות גדולה להוביל את המהדורה המרכזית מאז הקמת התאגיד לפני למעלה משנה ושבעה חודשים ואני מבקשת להודות להנהלה, לכם אלדד קובלנץ וברוך שי על האמון, על החופש המקצועי ועל הגיבוי המלאים שנתתם לי".



"אני מודה למנהליי גם על כך שכיבדו את בקשתי מהיום לסיים הערב את תפקידי זה, ואני מודה לכל מי שהיה שותף לעשייה, לכל מאות חברי המערכת, המוכשרים, המסורים, המקסימים שהקימו את רגליה של מהדורה זו מאפס, ועמלים עליה מדי יום. גם לך עילאי לוין עורך המהדורה. תודה לכם על הצופים, המשיכו לצפות במהדורת הערב אצלנו ב'כאן', סיימנו".



למערבי אונליין נודע כי את אבן-סער יחליפו בשלב זה מיכל רבינוביץ' ורומי נוימרק.




ייתכן והפרישה נובעת מהקדמת הבחירות, וחזרתו של בעלה, גדעון סער, לפוליטיקה. סער צפוי להתמודד בפריימריז של הליכוד ולהגיע לאחד המקומות הראשונים בו. סער עצמו כתב לאשתו בטוויטר: "רבות בנות עשו חיל ואת עלית על כלנה". אוהב אותך וגאה בך, גאולה".




כזכור, במאי 2017, פרצה אבן בבכי לאחר שהודיעה שבאותו ערב תשודר מהדורת מבט האחרונה של רשות השידור. 




אבן החלה את דרכה העיתונאית בגלי צה"ל, וב-1993 עברה לערוץ הראשון. כבר בגיל 25 נבחרה להגיש את מהדורת "מבט" של הערוץ הראשון, לאחר שחיים יבין פרש מהגשתה. כאמור, היא נשואה לגדעון סער, שהיה ח"כ ושר החינוך. לזוג אבן-סער שני ילדים.