אסתר ויהונתן מיר, זוכי תוכנית הריאליטי "MKR המטבח המנצח", התראיינו הלילה (שלישי) לאחר ניצחונם בגמר תחרות הבישול בערוץ קשת 12. השניים סיפרו בתוכנית "חי בלילה" עם נדב בורנשטיין על תגובתם לניצחון, על הרגעים הקשים בתחרות ובזוגיות, וכן על התוכניות שלהם לעתיד. אסתר סיפרה כי היא התעלפה מאחורי הקלעים לאחר ההודעה על הניצחון.
"כן, לא חושבת שהתרגשתי ככה מתישהו, באמת", אמרה אסתר על התעלפותה. יהונתן הוסיף: "היא לא זוכה כל יום בגמר MKR". הזוכה סיפרה כי לא האמינה שהשניים ינצחו בגמר התוכנית, עד הרגע האחרון. "אני כבר איבדתי תקווה לחלוטין, ככה אני - מאבדת תקווה", אמרה. בעלה הגיב: "ואני אוסף אותה ורץ איתה קדימה, והיא מאבדת ואני אוסף ורץ ואוסף ורץ".
בני הזוג אמרו כי חוו מריבות רבות במהלך הצילומים, אך כי החוויה הייתה חיובית עבור נישואיהם. "אני חושב שזה השפיע, ברמה הכללית כשאנחנו מבשלים אנחנו מבשלים רגוע, אבל בגלל שזו פעם ראשונה שאנחנו משתתפים בתחרות, במעמד כזה, אז זה הוציא אותנו מהדל"ת אמות שלנו. אבל זה עשה טוב, זה היה לטובה לגמרי, כי גילינו עוד צדדים אחד בשני וזה נתן הזדמנות מאוד גדולה לעבוד גם על הזוגיות עם אשתי, וגם להשתפר וגם להכיר אנשים כאלה, ובכלל להיות במקום כזה", אמר יהונתן. 


MKR המטבח המנצח. צילום: עודד קרני
MKR המטבח המנצח. צילום: עודד קרני

 
כשנשאלה איך מסתדרים אחרי ריב, השיבה אסתר: "אין לי טיפ, אני באמת חושבת שזה עוצמת האהבה שיש בינינו, בלי להישמע שורה מתוך איזו קלישאה, כי אני באמת מאוהבת ביונתן ברמות על. גם אחרי כל-כך הרבה שנים של זוגיות ולמרות כל הריבים".
יהונתן סיפר גם על המפגש המפתיע עם אביו במהלך התוכנית. "יש לי כמה נקודות משפחתיות שמוציאות אותי מאיזון וזה שאבא הגיע זה ריגש אותי, כי אנחנו לא מהאב והבן שמגיע לכל האירועים משפחתיים, חוץ מהחתונה כמובן", אמר הזוכה. "זה באמת נתן לי פוש, נתן לי דחיפה ובאמת הרגשתי שמישהו מעריך אותי מהצד השני".

יהונתן סיפר כי הוא מתכנן להקים מסעדה בעירם של בני הזוג, צפת: "אני מאמין שפרנסה זה מבורא עולם. אתה צריך לעשות את מה שאתה יודע טוב". אסתר נשמעה פחות בטוחה: "אני מחר הולכת לישון לכמה ימים וכשאתעורר אהיה חזקה להתמודד עם החלום המשותף שלנו".