ל"הוט" יש נוסחה. קוראים לה "שיעור ספורט בבית ספר יסודי". לוקחים כמה סלבס תחרותיים שאוהבים כדורגל, מחלקים אותם לשתי קבוצות והמורה הקבוע שייע פייגנבויים, יחד עם המורה שמתחלף כל עונה, והפעם הוא אייל גולן, נותנים כדור ויאללה, תתחילו לצעוק, להשתולל ולריב. העיקר שבסוף היום תחזרו לוילה ותספרו בדמעות איך המשחק הזה הזכיר לכם את הילדות. ועל כל זה מנצח ברלד שיספר לנו מי הוא "יושב ראש איגוד המטומטמים" ולא ברור כל כך על מי הבדיחה.



כן. "גולסטאר", שבעונות הראשונות הייתה אחד הדברים הכי מרעננים על המסך, מזמן מיצתה את עצמה. אחרי שכל הבדיחות כבר סופרו וכל המשחקים שוחקו, מה שנשאר זו אווירה אלימה.





נכון, כאחד שמשחק כדורגל כל שבוע עם חברים אני יכול להגיד שהרבה פעמים ככה זה נשמע. אחד מבקיע גול לא חוקי, הקבוצה השנייה מקללת אותו, הוא בתגובה מספר להם איפה אמא שלהם עובדת והולכים לשתות גולדסטאר. אבל במשחקים שלנו לא צופים ילדים שחושבים שזו נורמת ההתנהגות. העונה הזו לקחה את האלימות לקצה חדש כשהשף יונתן רושפלד, לא בדיוק שילוב של מסי ויוסי בניון, כל כך התעצבן שהוא רדף אחרי המשתתפים האחרים עם מקל ורק בהתערבות ההפקה הדבר לא נגמר בתוצאות חמורות.



ויש את שייע פייגנבוים. בעבר אחד משחקני הכדורגל הגדולים במדינה, לאחר מכן מאמן שכל אוהד היה רוצה לראות בקבוצה שלו והיום - ההוא שלא יודע לקרוא מה שכתוב בדף שהוא צריך להקריא בנאום הפתיחה. פייגנבוים, אם הוא עדיין רואה בעצמו מאמן לגיטימי בליגת העל שלנו, צריך להגיד תודה לתוכנית שהפכה אותו לסלב ולחזור לחיים האמיתיים. המריבות עם גולן, ברלד ופליקס חלפון כבר לא מוסיפות לו כבוד לרזומה.





נקודת האור העונה הוא הסטייליסט אושר קסרי. כבר בפרק הראשון אנחנו נחשבים לקסרי האנונימי ולבעיה המרכזית שמלווה את חייו, תסמונת הטורט. אולי מבחינת ההפקה זה בסך הכל גימיק, אבל חשוב שהקהל שבדרך כל לא נחשף לדברים כאלה יראה את זה סוף סוף על המסך. התסמונת התחילה אצל קסרי כשבגיל 9 הוא הלך להעיר את אביו, ומצא אותו ללא רוח חיים. דבר שלצערנו יכול לקרות לכל אחד.



גולסטאר משקפת משהו בתרבות שלנו, שהולכת ונהיית אלימה וקיצונית מיום ליום ומשנה לשנה. צעקות וקללות זו כבר מזמן הדרך היחידה להגיד את המחשבות שלך. אבל העיקר שתמיד ברלד יהיה שם כדי לעשות את חיקוי היונה שלו ולהזכיר את האיגוד שהוא, כזכור, יושב הראש שלו.