העיתונאי ואיש הטלוויזיה חיים אתגר חשף בתוכניתו "המתחזים" שלל סיפורי התחזות מסעירים ביניהם זה של שיפרי שפירא, שהתחזתה לעיתונאית, לפצועה בפיגוע, לתת אלוף במילואים, חברת מרכז הליכוד, אלמנתו של טייס F-16 שנהרג בתאונה, בעלת תואר דוקטורט ולעיוורת, וגם את סיפוריהם של אנשים מפורסמים כמו הדס שטייף ואודטה שוורץ. בשבת הקרובה ב-21:15, יחשוף אתגר ב"קשת 12", את סיפורה של הזמרת אילנה אביטל, שגם היא נעקצה על ידי גבר מתחזה.



"הוא כל הזמן סיפר שהוא במערכות יחסים שונות, ארוכות טווח", סיפרה אביטל. "הוא סיפר שלי שהייתה לו מערכת יחסים של חצי שנה עם לינוי בר גפן. חודש אחרי הכרנו הפכנו להיות בני זוג, הכרתי אותי לחבריי, הוא השתלב, כמו דג ששוחה מדהים".



יש לכם תמונות משותפות?
"לא זכור לי שיש לנו תמונות יחד. כשהגענו לאירועים הוא זז הצידה מיד, הוא שנא להצטלם, עכשיו אני מבינה למה".



הוא פגש את הורייך?
"לא מעט פעמים, אני כל שישי ושבת אוכלת אצל ההורים שלי, והוא הצטרף אלי. הוא היה מתחזה מושלם כיוון שהוא שיחק את התפקיד בצורה מושלמת, שאף אחד סביבי לא קלט, לא שהוא מתחזה, לא קלט שהוא שקרן, לא קלט שהוא נוכל, אף אחד".





בראיון ל"חדשות הבוקר" הסביר אתגר כיצד בימים האחרונים, מאז שהחלו הפרסומים אודות השידור, הגיעו למערכת התוכנית עשרות פניות של נשים שככל הנראה נפגעו גם הן על ידי אותו מתחזה.



"האיש מציג חזות מאוד מסוימת, פיגורה מאוד מסויימת שהוא מוכר גם ללמעלה מעשרים נשים נוספות מלבד אילנה אביטל", הסביר אתגר והוסיף: "עד עכשיו אנחנו מקבלים עוד פניות מנשים וזה מגיע למספרים גדולים".



על חלק מהשיטה שבה פעל המתחזה אמר אתגר: "לאיש הזה יש זהות אחת, שמות שונים אבל זהות מאוד משכנעת, מאוד אפקטיבית שבנויה לא רק מהזהות שלו. יש גם מערך תומך, זאת אומרת שאם הוא יוצא עם גברת מסוימת, לפתע היא תקבל הודעה מוזרה מאישה אחרת, שמפתחת איתה מערכת יחסים ומספרת לה כמה נפלא שזכתה באהבתו. הוא נכנס לחיים של הנשים האלה, הוא גר אצלן. הוא מעביר את מרכז חייו אליהם וגם לאט לאט אצל חלק מהן יש דיווחים על עניינים כספיים".