הצטרפתי ל"ערוץ עשר" לפני 14 שנים, וכעת יש תחושה מוזרה, כי אני לא יודע איך לעכל את זה, רגע אחד זה נסגר, רגע אחרי אני בערוץ אחר. למרות שקוראים לזה "מיזוג" ערוץ 10 יורד למעשה מהמסך, והתוכניות עוברות כמו שהן ל"רשת", אני מקווה שחלק מה-DNA של "ערוץ עשר" יישאר.

יעקב אילון חזר הביתה וגם אני חוזר הביתה - לתחזית. אחרי הרבה שנים של פרידה הוא יעשה את המהדורה ב-17:00, ואני אהיה איתו ברבות מהתוכניות, שזה משמח אותי באופן אישי, ומזכיר לי את הימים הטובים של "ערוץ עשר".



זו מהפכה, כל הנושא של פיצול ערוץ 2 היה מיותר, גרם להרבה אנשים לדמם, להרבה אנשים לאבד את עבודתם סתם, אני מקווה שבמיזוג הזה אנשים נוספים לא יאבדו את העבודה, כי בסופו של דבר שני ערוצים הופכים לערוץ אחד. יש תחושה טובה, שיהיו לנו קצת יותר אמצעים וכוח לעשות את הדברים ממה שעשינו עד עכשיו.

עד עכשיו היינו ערוץ שהתבסס על החדשות שלו, ועכשיו אנחנו עם הפריים-טיים החזק של "רשת", יש "הישרדות", "המירוץ למיליון" ו"האח הגדול", יחד עם "המקור", "גב האומה" ועוד תכנית "ערוץ עשר". השילוב של התוכן החדשותי של חברת החדשות הטובה בישראל, שבמשך השנים בנתה לה שם של חברת חדשות שעומדת על שלה, ששום גורם מסחרי לא השפיע עליה, בתוך בית שידע לייצר המון תוכניות מצוינות.


עד לפני שנייה "רשת" היו תחרות, ועכשיו הם חברים, כמו מפגש בין שני מתחרים שנלחמו עד עכשיו ראש בראש וכעת הופכים לשותפים. אם הם יבינו שהם מקבלים אותנו כגוף שיודע לייצר אקטואליה וחדשות והם גוף שיודע לייצר פריים-טיים ומצוין, אז יהיה שילוב נהדר. יש הרבה חששות, יש הרבה חשדות, אבל עוד כמה חודשים נשכח מכך, וזה יהיה הדבר הכי טבעי בעולם. נאחל בהצלחה לכולם.