מתמזגים: בתום משדר פרידה מרגש, היום (רביעי) יצא לדרך לוח השידורים החדש של הערוץ הממוזג, שבו ערוץ עשר ורשת 13, ובתוכניות של שני הערוצים שנבחרו לשדר תמצאו את “האח הגדול", “גב האומה", “לצבי יש בעיה", “שישי עם איילה חסון", “שי בשידור", “גוט טאלנט ישראל" ו"המסע המופלא של אהרוני וגידי", לצד רצועת פרה־פריים בשעות הערב המוקדמות ורצועת לייט־נייט לילית חדשותית.
 
כבר ב־17:00 נפגוש בדמות מוכרת – יעקב אילון, ממקימי חדשות עשר, ששב לשתף פעולה עם כתבי החברה. אילון גם העביר את משדר הסיום של ערוץ עשר, שנקטע בשעה 00:00 ועבר באופן סופי לאפיק 13 בשלט. בהמשך אילון המשיך לשדר מהדורת חדשות לילית בערוץ החדש, במה שהיו הדקות הראשונות של הערוץ החדש על המסך. זו לא הפעם הראשונה של אילון, אגב, שבעבר כבר פתח את שידורי ערוץ 2 ב-1993, ואת שידורי ערוץ עשר בשנת 2002.

"בעוד שניות לא רבות ינעל ערוץ עשר את שידוריו ויוחשך", פתח אילון את דבריו. "זה ערב של רגשות מעורבים עבור כולנו, של סיום מצד אחד אבל התחלה חדשה מהצד השני. עשר מסיים, 13 החדש מתחיל. צופי ערוץ עשר הנאמנים ראו הרבה פרידות על המסך הזה, זו הייתה תזכורת נעימה לכך שגם האנשים בטלוויזיה הם אנשים וגם אנחנו מזילים דמעה לפעמים כשנפרדים מחברים וממקום שנקשרנו אליו".

בהמשך, הציג אילון את רגע פתיחת ערוץ עשר, כאשר שר התקשורת בעבר ונשיא המדינה בהווה, ראובן רובי ריבלין, "הרים את השאלטר" על שידורי ערוץ עשר. לאחר מכן, הראה את משדר הפתיחה של חדשות הערוץ, בו פתח את שידורי הערוץ החדש. "היו שנים ארוכות של מאבקים וחוסר וודאות, ועוד רגע סוגרים, אבל הגיע עכשיו הסיום - מן סיום לא סיום כזה. מצד אחד נפרדים מערוץ עשר, אבל מצד שני ממשיכים מיד בערוץ 13 החדש, המחוזק, הממוזג, המשופר. הינה זה קורה".



יעקב אילון יופיע בערוץ החדש, כאמור, ברצועה קבועה שתשודר כל יום בשעה 17:00. אחריו, בשעה 18:00, מופיעה דמות טלוויזיונית ותיקה – העיתונאי אמנון לוי, שמגיע עם תוכנית אקטואליה חדשה ושינסה, לפי הודעת החברה, “להסיר מהסוגיות המרכזיות שעל סדר היום את שכבות הספינים והיח"צ, שבהן הן מכוסות לא אחת". 
 
אחר כך “לפני החדשות" עם אודי סגל - תוכנית אקטואליה יומית שתעסוק בדרמות במערכת הפוליטית הסוערת ושתארח את המתמודדים הבולטים בשורת ראיונות עומק. ב־19:20 “ברקוד עם נגה ניר־נאמן", מוסף הצרכנות הבולט במהדורת החדשות המרכזית, שיהפוך לתוכנית כלכלית בת חצי שעה ובה תחקירים מקיפים בענייני כלכלה, צרכנות ותיירות.
 

שינוי משמעותי יתרחש בשעה 20:00, עם “המהדורה המרכזית" של ערוץ עשר בהגשת תמר איש־שלום וטלי מורנו, שזוכה לבית חדש בערוץ המשולב. מעבר לתחקירים, לכתבות, לדיווחים, ופרשנויות של כתבי החדשות, תהיה המהדורה מורכבת מסדרות כתבות יומית, ממוסף הכלכלה “אנליסט" עם מתן חודורוב, מוסף הבריאות “סטטוסקופ" עם הילה אלרואי ומוסף תרבות האוכל “שיטת השקשוקה" עם עמית אהרנסון.
 
ברצועת הלייט־נייט הלילית ישודרו תוכניות ותיקות וגם חדשות, בהן “הצינור עם גיא לרר", “היום שהיה עם טל ברמן", ו"המסע המופלא של אהרוני וגידי". את הרצועה תחתום בימים ראשון עד חמישי “סוגר עניין עם שי גולדן" – תוכנית לילה שתעסוק בתחומים שונים כמו טכנולוגיה, רכב, נדל"ן, כלכלה, ספורט ובידור.
 
שינויים מסוימים התבצעו גם ברצועת הדיי־טיים שבשעות הבוקר והצהריים. “העולם הבוקר" עם אברי גלעד, הילה קורח ומיה זיו וולף, נשארת על כנה כתוכנית הבוקר הנצפית ביותר בישראל, כשאחריה “פותחים יום" בהנחיית נועה רוזין ואלעד זוהר, רצועת השידור שעוסקת בעולם התרבות, ההורות, הקולינריה והתזונה, תרבות הפנאי ועוד. בשעות אחר הצהריים נפגוש את “הדוח היומי VIP", שבמסגרתה יעל בר זוהר וקובי מחט ידווחו על כל מה שקורה בבית "האח הגדול", יחד עם צוות פאנליסטים שכולל את פנינה רוזנבלום, טילטיל, ליהיא גרינר, שי מיקה ואחרים. עוד בשעות אחר הצהריים: “הכל כלול" עם סיון כהן סבן, התוכנית הכלכלית־חברתית זוכת פרס האקדמיה 2017, שחושפת עוולות ופועלת לתיקונם. ברשת טוענים כי התוכנית הפכה למוקד משמעותי בתחום תלונות האזרחים, יותר מהמועצה לצרכנות והרשות לסחר הוגן גם יחד.