מתמודד עם הבלבול: כוכב הילדים יובל שם טוב, הידוע בתור יובל המבולבל, שנחקר בחשד לאחזקת סם ותיווך לסחר בקוקאין בחודש יוני האחרון, עבד בחודשים האחרונים קשה על שיקום הקריירה שלו. כעת חושף השחקן את ההתמודדות הקשה שלו עם הפרשה בכתבת מגזין שתשודר ביום שישי ב"אולפן שישי", בשעה 20:00 ב"קשת 12".

הפרשה עוררה הדים בתקשורת. סלבריטאים ואנשי ציבור רבים תקפו את שם טוב על התנהגות שלא ראויה למי שמחנך ילדים, בעוד רבים אחרים הגנו על השחקן וקראו להפריד בין חייו האישיים לעבודתו.



בעוד השיח הציבורי עסק בפרשה, שם טוב ניסה לחזור למסלול הקריירה שלו, ולאחר כחודשיים השיק את סרטו החדש "גיבור בעננים", כשהוא עולה על במה, מחייך ומשדר "עסקים כרגיל". אך מסתבר כי לא הכל היה קל עבורו באותה תקופה.

בריאיון ראשון ובלעדי ליונתן ריגר מאז התפוצצות פרשת הסמים והטלטלה הגדולה של חייו, סיפר שם טוב: "חיפשתי אושר רגעי ומזוייף והיו לי מחשבות, אתה יודע, על הגרוע מכל. בני, מטר, בא אליי ואמר לי 'אם מישהו אומר לך משהו לא טוב. תמיד תזכור שאני אוהב אותך".



הערב (רביעי) ישודרו ב"קשת 12" קטעים מתוך הראיון שערך העיתונאי עם כוכב הילדים, שכאמור הוגש נגדו כתב אישום בדבר שימוש וסחר בקוקאין. בראיון לתוכניתו של גיא פלג ב-103FM סיפר ריגר: "כשהמשטרה החליטה להגיש כתב אישום הוא חשש שהולך לאבד את הקריירה והמשפחה ולכן סיפר כיצד חשב לשים קץ לחייו".