בזמן שבתאגיד השידור הישראלי נערכים בהתרגשות רבה לקראת תחרות השירים של אירוויזיון 2019, שעתידה להתקיים בחודש מאי השנה בתל אביב, וב"קשת 12" ממשיכים לחפש את הזמר הבא שייצג את ישראל בתחרות האירופית בתוכנית הטלוויזיה "הכוכב הבא לאירוויזיון", נטע ברזילי, הזוכה הישראלית של שנת 2018, עומלת על הסינגל הראשון שלה מאז "TOY".



השיר הבא של ברזילי, אחרי הלהיט שכבש את אירופה, (אם לא מחשיבים את "החופש הגדול" שהקליטה הזמרת כפרסומת ל"Partner tv"), ייקרא "Bassa Sababa" וצפוי לצאת ב-1 בפברואר בארץ ובעולם.



נטע ברזילי BASSA SABABA. צלם : דניאל קמינסקי
נטע ברזילי BASSA SABABA. צלם : דניאל קמינסקי



בעטיפת הסינגל נראית ברזילי כשלגופה בגדל וורוד, נפוח ואוורירי במיוחד, ולראשה תספורת צמות דקות האסופות מעל פדחתה, ועל מצחה מה שנראה כזוג קרניים משובצות יהלומים.



בסמוך לחשיפת העטיפה נאלצה נטע, כזכור, להתמודד עם תקרית פחות נעימה. במהלך הופעה של חצי גמר הקדם אירוויזיון בצרפת אמש, הופיעה זוכת האירוויזיון הקודם, נטע ברזילי, וביצעה את השיר הזוכה "TOY", כשלפתע התפרצו לבמה מפגנים שנשאו עמם שלטים הקוראים "לא לאירוויזיון בישראל".





נטע, שעמדה על הבמה באותם רגעים המשיכה לבצע את השיר מבלי להתייחס למפגינים שפרצו לבמה, ואנשי האבטחה מיהרו לפנות אותם בתוך שניות אחדות. כמו כן, על אף המפגינים, הקהל הצרפתי הריע לנטע לאורך כל ההופעה בתשואות וכפיים ושר עמה את המילים של השיר, וחלקם אף נופפו בדגלי ישראל.



נטע מסרה בתגובה לאירוע: "אחרי ערב מדהים, חמישה אנשים שבאים להפיץ חושך ולא לדבר על מוזיקה ואהבה לא יפריעו לי בערב כזה". מלבד תגובתה הרשמית, נטע בחרה שלא להתייחס לאירוע ברשתות החברתיות, אך כן העלתה מספר סרטונים לאינסטגרם שלה, בה היא נראית שמחה וחוגגת את ביקורה בצרפת.