מועצת התאגיד דנה בנושא מועמדותה של בר רפאלי להנחיית האירוויזיון והחליטה לא להתערב בענייני הוועדה המקצועית, ולא לפסול אותה. בחודשים האחרונים רצה בישראל חרושת של שמועות בנוגע למנחים של תחרות האירוויזיון שתיערך בתל אביב. בין השמות שעלו היו גם השחקנית גל גדות ואניה בוקשטיין, ולבסוף, כך מסתמן, מי שיגישו את התחרות האירופית יהיו, ארז טל, רפאלי, אסי עזר, לוסי איוב.



כזכור, בתחילת החודש פורסם כי פרקליטות מיסוי וכלכלה הודיעה לבר רפאלי, ציפי רפאלי ורפי רפאלי, כי נשקלת העמדתם לדין בכפוף לשימוע, בעבירות מס. כמו כן, רפי וציפי רפאלי חשודים בעבירת הלבנת הון. לפי כתב החשדות, בשנים 2007-2006 הגישה בר רפאלי דוחות לפקיד השומה, בהם דיווחה שאינה תושבת ישראל, ולא כללה בהם הכנסות שהפיקה מעבודותיה בחו"ל. 



אירוויזיון 2019. לוגו
אירוויזיון 2019. לוגו



עם פרסום החשדות, עלו קולות רבים שקראו לביטול מועמדותה המסתמנת של רפאלי להנחיית האירוויזיון, בטענה שלא ראוי מי מי שנחשדת בפלילים תייצג את ישראל בתחרות בינלאומית רשמית.



כאמור, מועצת התאגיד דנה בנושא הבחירה המסתמנת ברפאלי להנחיית האירוויזיון והחליטה לא להתערב בענייני הוועדה המקצועית של התחרות, כך שעל פי הצפוי ה"כאן" הולכת להודיע בשבוע הבא על הבחירה בה.