פורמט הריאליטי המצליח של "רשת 13", "האח הגדול", לא מצליח להשיג את הנתונים להם קיוו בזכיינית. עם עליית פרק הבכורה של תוכנית המציאות עוד בטרם התרחש מיזוג הערוצים "רשת" ו"עשר", הוא גרף נתון מרשים במיוחד של 27 אחוזי רייטינג, אך מאז, על אף היעלמות התחרות מצד ערוץ עשר, התוכנית לא הצליחה לעבור את רף 20 האחוזים. 



מנגד, תוכנית ריאליטי השירה "הכוכב הבא לאירוויזיון" נהנית מן הבאזז שיוצרות ההכנות לקראת התחרות האירופית שתיערך בתל אביב בחודש מאי הקרוב. ההודעה על הבחירה בארבעת המנחים בר רפאלי, ארז טל, אסי עזר ולוסי איוב להנחיית האירוויזיון, ודאי תרמה לשיח סביב "הכוכב הבא לאירוויזיון", ולהתרגשות סביב המועמד הבא שייצג את ישראל.



 הכוכב הבא. צילום מסך
הכוכב הבא. צילום מסך



ברצועת הפריים-טיים, אם כן, הובילה אמש התוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" של הזכיינית "קשת 12" עם 20.4 אחוזי רייטינג, מול "האח הגדול" של "רשת 13" שגרפה 16.7 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "רואים עולם" שקיבלה 4 אחוזים.



ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 19.9 אחוזים ב"קשת 12" ו-10% ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.2 אחוזים. נראה כי הצפייה במהדורת החדשות הוותיקה והפופולרית של "קשת 12", "חדשות 2" בעברה, משאירה צופים רבים בערוץ גם לרצועת הפריים-טיים, וכך ניתן לראות כי למרות החולשה ברצועת החדשות, רשת ביצעה עלייה של 67 אחוזים, מ"חדשות 13" ל"האח הגדול", לעומת עלייה קטנה בהרבה בין "חדשות 12" ל"הכוכב הבא".



האח הגדול . צילום מסך
האח הגדול . צילום מסך



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם שידור חוזר של "ארץ נהדרת" שגרפה 9.3 אחוזים ו"פגוש את העיתונות" שהביאה 12.9 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" ששידרה שידור חוזר של "האח הגדול" וקיבלה 4 אחוזים, ואחריה את "המטה המרכזי" שקיבלה 7.6 אחוזים.