השף הישראלי המוכר והמצליח, יונתן רושפלד חשף לראשונה סיפור טראומטי מעברו: במסגרת צילומי התכנית "גולסטאר" המשודרת ב"הוט", סיפר השף בדמעות על התעללות מינית שעבר בילדותו, זאת בניסיון להסביר את התנהגותו כשתקף את אושר קרסי. "אף פעם לא סיפרתי את הסיפור הזה", אמר רושפלד בתחילת סיפורו.  

"בגיל 13 פעם בשבוע היו לנו פעילויות של השומר הצעיר, כמו כל ערב היינו מתאספים לצאת לפעולה שבה בדרך כלל יש משחקי לילה, לקחו אותנו על טרקטור ליער רוחמה... קבוצה שלמה של 10 אנשים עברה בדיעבד... היום כל מה שמדברים עליו... התעללות מינית", סיפר רושפלד בדמעות.
"בכלל לא ידענו שזה קורה לנו, שמו לנו שקים עם נפט על הראש ושברו עלינו ביצים, חלק מאתנו הפשיטו והכניסו לנו אצבעות. הם היו האנשים הכי קרובים אלינו שהיינו בטוחים שהם אחים שלנו, האחים הגדולים שלנו, לי לא היה אח בכור", המשיך השף בסיפור. 

"כשמגיעים אליי למגע שהוא פיזי קרוב זה תמיד מחזיר אותי למקום שאני לא יכול לספוג אותו", הסביר,"שלא משנה כמה אני אטפל בו.. אני רק זוכר שחזרנו, כל ההורים חיכו לנו עם מתנות. חלק מהילדים לא דיברו. אחרי כמה ימים הסיפור הזה התחיל לצאת והתחילו לזרוק את כל החבורה החוצה. היו כאלה שהגיעו נגדם תלונות במשטרה. כששאלו אותי אם קרה לי משהו אמרתי שלא, שבחרתי".