ריאליטי חדש בעיר: הערב (ראשון) עלתה תוכנית הדגל החדשה של זכיינית "קשת 12", "2025", בניצוחו של הבמאי והעורך יורם זק שהגה ביחד עם המנחה ארז טל את הרעיון של הפורמט החדש המבוסס על אחד הפרקים מהסדרה הנודעת והמצליחה, "מראה שחורה", בנטפלקיס.



"2025" יצאה לדרך ונראה כי מדובר בריאליטי יחיד מסוגו שטרם נראה על המסך לא בארץ ולא ברחבי העולם. הריאליטי החדש מבית היוצר של אנשי הטלוויזיה המצליחים ישודר ארבע פעמים במהלך השבוע, בין היתר על ימי השידור של "האח הגדול", וצפוי להיות באוויר עד חג הפסח באפריל הקרוב.



ארז טל וקורין גדעון ינחו את השידורים המרכזיים באפיק 12 והערוץ הפתוח ישדר 24/7 באפיק 22. מדובר במשחק על מטבע וירטואלי שמבוסס כולו על המתמודד שיישאר עם סכום הכסף הגבוה ביותר. בפרק הראשון מוצגות תעודות זהות של 16 מתמודדים שיכנסו לתכנית בצוותים של שניים. אלא שרק אחד מהם ייכנס לתוכנית, והשני ישוב לביתו עוד לפני שהתחיל המשחק.



המתמודדים ייכנסו עם סכום כסף וירטואלי שיחולק באופן זהה לכל אחד מהמשתתפים שיגיעו לרחוב בעיר יבנה. הם ייכנסו ללא המזוודות שלהם ועם הכסף שקיבלו יוכל כל מתמודד לבחור לעצמו איך להתנהל והיכן לגור במהלך שהותו במשחק, בוילה או בחדר במלון וכו'.



ברחוב שנבנה במיוחד לתוכנית, יהיו חנויות ונותני שירותים, החל מחנות בגדים ועד בנק מרכזי, שיופעלו על ידי דמויות הולוגרמה. כל מתמודד יקבל שעון שיציג בכל עת את הכסף שברשותו, ובמרכז הרחוב יופיע שעון ענק שיציג את הכסף שיש ברשות התושבים.