זה החל בתור טלנובלה אחת מיני רבות ששודרו בערוץ "ויוה" והפך להיסטריה רבתי. סדרת הטלוויזיה הטורקית המצליחה, "הכלה מאיסטנבול", שעוסקת בסיפור האהבה הסבוך של סורייה, מוסיקאית מוכשרת, שעושה את צעדיה הראשונים בעולם המוזיקה ועובדת כזמרת ליווי, שחייה משתנים כשהיא מתאהבת בפארוק בוראן, איש עסקים עשיר ונאה כבשה את ישראל בסערה. הטלנובלה קיבלה גושפנקה סופית של הצלחה מסחררת כשקיבלה מערכון קבוע בהשראתה בתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", וכעת, עם ההכרזה על הופעה בישראל אלפי ישראלים מנסים לרכוש כרטיסים ללא הצלחה.



אמש, אחרי שבועות של שמועות, יצאה ההודעה הרשמית על מופע של כוכבי "הכלה מאיסנטבול" בישראל, והיום בבוקר (שני) אתר המכירות 2207* כבר מתמלא באלפי ישראלים שנכנסים לתור לרכישת הכרטיסים למופע. בדיוק כפי שקרה לפני שנה במהלך מכירת הכרטיסים למופע של עומר אדם בהיכל מנורה מבטחים, הישראלים שנכנסים לרכוש כרטיסים באתר נתקלים בהודעה על תור שעליהם להמתין לסופו כדי לרכוש כרטיסים, כאשר לא ברור האם כל הממתינים יוכלו בסופו של דבר לרכוש.



כרטיסים ל"הכל מהאיסטנבול". צילום מסך
כרטיסים ל"הכל מהאיסטנבול". צילום מסך



ב-6 לאפריל, יגיעו אלינו הכוכבים - אוזקן דניז שמגלם את פארוק בוראן שמעבר להיותו שחקן מצליח בטורקיה, הינו גם זמר פופולרי שיעניק מופע מלא בישראל כאשר עשרים נגנים טורקיים מלווים אותו על הבמה המכובדת של היכל מנורה. כוכבת הסדרה – אסלי אנבר שמגלמת את סורייה בוראן, תצטרף כאורחת כבוד. המופע שמארגנת חברת HOT, בהיכל מנורה מבטחים, תל אביב.



במסגרת הגעתם לישראל, הפקת המופע הגישה בקשה למפגש מעריצים גדול כמיטב המסורת והבקשה נענתה בחיוב, ונמסר כי הכוכבים מצפים להכיר את קהל המעריצים שלהם בישראל.