הסדרות שאתם עשויים אליהן בשנה הקרובה: כמו בכל שנה, חברת התקשורת HOT השיקה היום (שני), את לוח השידורים שלה ל-2019 באירוע מיוחד בהשתתפות הכוכבים והיצורים והציגה כמה הפתעות מסקרנות: סדרות חדשות לאופירה וברקו ונטע ברזילי, עונות נוספות ל"צל של אמת""שבאבניקים" ו"אורי ואלה" וגם התוכניות שנמכרו לחו"ל.



מנכ"לית החברה, טל גרנות, סקרה את היקף ההתרחבות של תוכני החברה, פלוס הסכמי התוכן הבינלאומיים עם סדרות להיט של הזכיינית כמו "ג'ודה", "בתולות" ו"הבורר", למדינות כמו פולין, וייטנאם, הודו, ארצות הברית, צרפת ובקרוב סקנדינביה. 


הסדרה "מטומטמת", שממשיכה לעונה שלישית, תזכה לרימייק בגרמניה. בעונה השלישית תצטרף גם אורנה בנאי, בת זוגה של בת חן סבג (יוצרת וכוכבת הסדרה) בתפקיד חוקרת מח"ש, המתחקה אחרי ההתנהלות הכושלת של המשטרה בסיפור של קרטל הסמים שניהלה שירי (סבג).

בנוסף, נחשף גם התוכן הישראלי החדש ל־2019, שכולל שורה של סדרות כגון סדרה מוקומנטרית על חייה של נטע ברזילי; ו"בוגד", מאת היוצר והסופר רון לשם, שמבוסס לדבריו על תעלומת היעלמות המטוס המלזי; סדרה חדשה של מאור זגורי, "האדם השחור", בכיכובו של אנדל קבדה, פליט "האח הגדול" האתיופי; והסדרה "אודיסאה", על מאחורי הקלעים של אולם אירועים בבאר שבע, המבוססת על חוויותיו של מלצר לשעבר, במקום שבו כל העובדים מזרחיים.

אופירה אסייג. צלם : רפי דלויה
אופירה אסייג. צלם : רפי דלויה


גם אופירה וברקו יככבו בסדרה חדשה, "ביום שהנשים עזבו" שעוסקת במשפחות שמתפרקות, עליה אמרה המגישה באירוע: "כנראה טל גרנות חזתה את העתיד שלי" כשהיא רומזת לגירושיה מגיל מנקין

תוכן מסקרן נוסף הוא "מצולמים", דוקו־ריאליטי חדש בהשתתפות שלישיית "מה קשור", שיגלמו דמויות משונות שמשתתפות לכאורה בסדרה "מחוברים"; ועונות שניות ללהיטים "שבאבניקים"; "אורי ואלה"; ו"צל של אמת", דוקו שיטפל השנה ברצח רחל הלר ב־1974 בכביש החוף, שבעקבותיו נאשם עמוס ברנס ברצח וישב 8.5 שנים בכלא, ולטענתו הרוצח האמיתי עדין מסתובב חופשי.



בנוסף, הוצג נתון שלפיו יש גידול של 5% בצפייה ב־HOT - למרות חדירת שירותי הסטרימינג - וכן התרחבות של40% בתוכן מקורי ובסדרות רכש. בדירוג הרייטינג, הסדרה הנצפית ביותר ב־2018 הייתה "מלכות", ואחריה "אוטונומיות". במקום העשירי נמצאת "הכלה מאיסטנבול".