המגישה רותם סלע פרסמה אתמול בערב תגובה חריפה בסטורי שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה לראיון של שרת התרבות מירי רגב בתוכנית "פגוש את העיתונות". מדובר בפרסום חריג, שכן ברוב המקרים אנשי טלוויזיה מעדיפים שלא לחשוף את עמדתם הפוליטית בפומבי. 
בסטורי שהעלתה, היא צילמה את הטלוויזיה, וברקע התיעוד של הראיון של רגב, היא כתבה: "מירי רגב יושבת ומסבירה לרינה מצליח שהציבור צריך להיזהר כי במידה ובני גנץ ייבחר הוא יהיה חייב להקים ממשלה עם הערבים. רינה מצליח שותקת. ואני שואלת את עצמי למה רינה לא שואלת אותה בתדהמה - ומה הבעיה עם הערבים??? ריבונו של עולם ישנם גם אזרחים ערבים במדינה הזו".




 
"מתי לעזאזל מישהו בממשלה הזו ישדר לציבור שישראל היא מדינת כלל אזרחיה. וכל בני האדם נולדו שווים. וגם הערבים רחמנא לצלן הם בני אדם. וגם הדרוזים. וגם ההומואים אגב, וגם... שוק... השמאלנים". 

כשלוש שעות מאחור יותר כתבה: "לכל מי שכתב לי דברים ממש מגעילים בעקבות הסטורי האחרון - אני אוהבת את כולכם. ההודעות הדוחות שלכם לא ימנעו ממני לעולם להגיד את הדעה שלי. דור שלם של ילדים גדל במדינה שלנו בלי תקווה לשלום. וזה עצוב ומדכא. הלוואי והפוליטיקאים שקולם נשמע הכי חזק היו אלה שנותנים תקווה אמיתית לשלום, לשיוויון ולאהבה במקום להסתה ולפילוג".

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לה בפרסום באינסטגרם וגם בסטורי שלו: "רותם היקרה, תיקון חשוב: ישראל היא לא מדינת כלל אזרחיה. לפי חוק יסוד הלאום שהעברנו, ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי - ושלו בלבד. כמו שכתבת, אין שום בעיה עם אזרחי ישראל הערבים - הם שווי זכויות ככולנו וממשלת הליכוד השקיעה במגזר הערבי יותר מכל ממשלה אחרת. הליכוד רק ביקש לחדד את השאלה המרכזית בבחירות האלה: זו ממשלת ימין חזקה בראשותי או ממשלת שמאל של יאיר לפיד וגנץ בתמיכת המפלגות הערביות. ללפיד וגנץ אין דרך אחרת להקים ממשלה וממשלה כזאת תערער את ביטחון המדינה והאזרחים. ההכרעה - עוד חודש בקלפי. יום טוב".