לא לבד במערכה: פוסט האינסטגרם של רותם סלע, בו תקפה את היחס כלפי הערבים במערכת הבחירות, עורר סערה לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו תקף את דבריה. לאחר הוויכוח הנוקב שעורר הפוסט, החליט שותפה המרכזי של רותם סלע, אסי עזר, לצאת הערב (שני) להגנתה. "רותם פתחה אתמול את השער ועכשיו אנחנו, כולנו, חייבים להצטרף אליה ולהפסיק לפחד לדבר", כתב. "יותר מדי שנים פוליטיקאים מכל צבעי הקשת הפוליטית הכתיבו כאן את הטון האלים והשפה המתלהמת והשתלטו על השיח הישראלי".



"אם העזת בטעות לנסות לענות להם, לדבר על שלום, תקווה ושוויון, היית חוטף שבעתיים מהם ומהטוקבקיסטים שלהם", הוסיף. "מיום ליום הגבנו פחות ופחות. האלימות עבדה, הקול השפוי הלך ודעך. זה הלך והתעצם, ניסו לסכסך בינינו - קמפיינים שלמים של בחירות התבססו על "תפחדו מ..." ו"תשנאו את...", ודי, באמת שדי. הגיע הזמן שנגיד לפוליטיקאים שלנו ולקמפיינרים שלהם וליועצים שלהם: רוצים שנצביע לכם? תחזרו להיות מנהיגים: דברו איתנו על שוויון, הגנו יותר על החלש, על הנזקק, ופחות על עצמכם!".
 
"תחזירו את השיח על השלום", כתב עזר, "תפסיקו להפחיד אותנו שבלעדיכם אוי ואבוי לנו, תפסיקו להסית ותפסיקו לצעוק. תשנו גישה, כי הטקטיקה הנוכחית שלכם קורעת אותנו מבפנים כעם וכמדינה. השיטה שלכם הופכת אותנו לאלימים יותר וקשובים פחות זה לזה, וזה חייב להיפסק. די להדליק את האש, די לסכסך בינינו, עייפנו מזה".


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אתמול רותם פתחה את השער ועכשיו אנחנו, כולנו, חייבים להצטרף אליה ולהפסיק לפחד לדבר: יותר מדי שנים פוליטיקאים מכל צבעי הקשת הפוליטית הכתיבו כאן את הטון האלים והשפה המתלהמת והשתלטו על השיח הישראלי. ואם העזת בטעות לנסות לענות להם- לדבר על שלום, תקווה ושיוויון - היית חוטף שבעתיים מהם ומהטוקבקיסטים שלהם. ומיום ליום הגבנו פחות ופחות. האלימות עבדה. הקול השפוי הלך ודעך. וזה הלך והתעצם, ניסו לסכסך בנינו- קמפיינים שלמים של בחירות התבססו על ״תפחדו מ...״ ו״תשנאו את...״ ודיי. באמת שדיי. הגיע הזמן שנגיד לפוליטיקאים שלנו ולקמפיינרים שלהם וליועצים שלהם: רוצים שנצביע לכם? תחזרו להיות מנהיגים: דברו איתנו על שיוויון, הגנו יותר על החלש, על הנזקק, ופחות על עצמכם! תחזירו את השיח על השלום, תפסיקו להפחיד אותנו שבלעדיכם אוי ואבוי לנו, תפסיקו להסית ותפסיקו לצעוק. תשנו גישה- כי הטקטיקה הנוכחית שלכם קורעת אותנו מבפנים כעם וכמדינה. השיטה שלכם הופכת אותנו לאלימים יותר וקשובים פחות זה לזה, וזה חייב להיפסק. די להדליק את האש, דיי לסכסך בנינו, עייפנו מזה. כמה חסר בנוף שלנו מנהיג אמיתי, מנהיג שיגרום לנו ללכת לישון בלילה עם חיוך ותחושת ביטחון שיהיה פה טוב. תאחדו בנינו, תחנכו אותנו להיות טובים יותר! חייבים לשנות פה את השיח, חייבים. רותם פתחה את השער, היא כתבה כל כך יפה טקסט על שיוויון ועל אחדות, ואז כשפוליטיקאים ניסו לתקוף אותה ולהשתמש במילותיה שלה נגדה- הם נבלמו על ידי ההמון שכל כך חיכה שמישהו יגיד את מה שהיא אמרה, וזה היה מרגש לראות. זה נתן תקווה שאשכרה אפשר כאן אחרת. בואו נשנה פה את השיח, בואו נדרוש מהפוליטיקאים שלנו לקחת אחריות ולדבר עלינו ואיתנו ולכולנו, כל האזרחים (!!!) מכל דת, צבע ומין (!!) כמו שמגיע לנו. בכבוד.

A post shared by Assi Azar (@assiazar) on

 

"כמה חסר בנוף שלנו מנהיג אמיתי, מנהיג שיגרום לנו ללכת לישון בלילה עם חיוך ותחושת ביטחון שיהיה פה טוב. תאחדו בנינו, תחנכו אותנו להיות טובים יותר! חייבים לשנות פה את השיח, חייבים. רותם פתחה את השער, היא כתבה כל כך יפה טקסט על שוויון ועל אחדות, ואז כשפוליטיקאים ניסו לתקוף אותה ולהשתמש במילותיה שלה נגדה - הם נבלמו על ידי ההמון שכל כך חיכה שמישהו יגיד את מה שהיא אמרה, וזה היה מרגש לראות. זה נתן תקווה שאשכרה אפשר כאן אחרת".
 
לסיום, כתב עזר: "בואו נשנה פה את השיח, בואו נדרוש מהפוליטיקאים שלנו לקחת אחריות ולדבר עלינו ואיתנו ולכולנו, כל האזרחים. מכל דת, צבע ומין, כמו שמגיע לנו. בכבוד".