כוכבי "הכלה מאיסטנבול" אמורים לקיים שני מופעי ענק בארץ בחודש הבא. על פי הדיווח שפורסם הערב (שלישי) ב"גיא פינס", מאז הכרזת המופעים הללו, כוכב הסדרה אוזג'אן דניז, מקבל איומים הולכים וגוברים על חייו ועל חיי משפחתו. על פי הפרסום, הוא ביטל בשל כך ראיון שנקבע מראש עם צוות ישראלי.  מפיקי המופע מסרו בתגובה: "נושא האיומים לא זר לנו, וזו מציאות שכולנו רגילים לה, בפרט כשמדובר בכוכב טורקי. אוזג'אן דניז נרגש לקראת הגעתו לישראל והמופע יתקיים כמתוכנן".
כזכור, טירוף "הכלה מאיסטנבול" רק הולך וגובר בישראל וקהל המעריצים בארץ הוא מבין הגדולים שרכשה הסדרה בעולם כולו. מבין המדינות בהן משודרת הסדרה, ישראל היא אחת המדינות בהן הסדרה הפכה פופולארית מאוד (חיקויים בארץ נהדרת, ביקוש אדיר להופעה שתתקיים באפריל, פורומים עם עשרות אלפי חברים ועוד). 
עלילת הסדרה, אשר מבוססת על סיפור אמיתי, מתרחשת בטורקיה ועוסקת בסיפור אהבתם של סורייה ופארוק בוראן, בן בכור למשפחה מבוססת מאוד בבורסה ונסיך חלומותיה של כל בחורה ישראלית. בעוד שסורייה התייתמה בגיל צעיר וגדלה עם דודתה העממית באיסטנבול, פארוק גדל במשפחה אמידה, לצד שלשה אחים ואם שתלטנית שמתערבת בחייהם של ילדיה ללא הרף, ועושה הכל על מנת להפריד בין זוג האוהבים פארוק וסורייה.