הראיון שעורר הכי הרבה הדים בשבוע האחרון היה ללא ספק זה של שרה נתניהו ביום שישי האחרון בתוכנית "שרון ורני בע"מ". השניים זכו למטר ביקורות כשהעיקרית שבהן היתה על כך שהיה מדובר על ראיון מלטף ופחות נשכני ממה שהיה צריך להיות. המנחה שרון גל התראיין היום (חמישי) ב"כאן ב'" והיכה על חטא, ובעיקר טען כי למד מכך לעתיד. גל התראיין בתוכניתם של דקל-סגל



למה שלא תגידו 'אנחנו ח"כ לשעבר ויחצ"ן, אנחנו לא עיתונאים'


"היו הרבה שאלות בריאיון הזה, שהתפרש על 20 דקות, ואתם בוחרים את הרגעים הרכים. אני מסכים שזה לא היה ריאיון קשה, זה היה אחר. אני מסכים שאפשר היה לעשות את זה אחרת, אבל אם הייתי מציע לכם לראיין את שרה במקומי עכשיו, בתנאים מסוימים, לא שהוכתבו שאלות כמו שנאמר, אבל היה ברור שלא באים לקראטה. הייתם אומר לא?"



"לא היו הכתבות כמו שקראתי בחלק מהמקומות. בימים האחרונים, בעקבות הביקורות, מחר תהיה תוכנית של רני ושלי קצת אחרת. אגב, ראיתי ראיון של יאיר לפיד עם בנימין נתניהו, אותו ראיון מפורסם שיאיר אמר לו 'אני לא מבין כלום בכלכלה'. גם שם לא היו חרבות. זה ז'אנר קצת אחר. גם המעגל של דן שילון, לא היו שם ראיונות נוקבים. מצד שני בואו נשים את הדברים על השולחן - כשאני הסתכלתי וראיתי את התוכנית, אני מסכים שזה היה צריך להיות קצת אחרת. לא שזה מעניין את הצופים, אבל זה התחיל מאוחר ממה שתוכנן. היה לחץ של תוכנית ראשונה".



"בדיעבד הייתי כן שואל על כתב האישום ועל משא ומתן, אותו דבר על המעונות, עדי המדינה, אבל צריך להגיד - כשנסגרו כתבי האישום נגדה זה היה בשקט וללא תהודה גדולה".



יש סיבה שהיא באה אליכם ולא לחדשות 12 או 13


"היו תנאים שסוכמו מראש. זה לא שאתה יושב ומכתיבים לך מה לא לשאול, אבל מה שהיה ברור זה שתהיה אוירה טובה באולפן".



ערוץ 13 אמר בתגובה: זאת לא תוכנית עיתונאית


"הכוונה היא שלא מדובר על עובדה או המקור. אני לא יודע כמה המאזינים מעורים בהבדלים בין הז'אנרים. כבר מהשבוע יישאלו השאלות המתחייבות, גם כלקח. יש לי ציפיות מעצמי להיות יותר ממוקד ויותר חד ולהביא תוצאה מתבקשת. בסופו של דבר זאת תוכנית שהיא דומה בערך למה שהזכרתי. היתה כאן צביעות בשבוע האחרון. מה שהפריע למבקרים זה שאני התיישבתי על המשבצת הזאת והאורחת הזאת היתה שרה נתניהו, ולמה נותנים לה לדבר בלי לחבוט בה.



מאחר ואני עוסק באקטואליה וסיקור החדשות ופרשנותם גם ברדיו וגם בטלוויזיה, אז אפשר להגדיר שאני איש תקשורת. זאת הזדמנות יותר רכה בשישי בערב. זה יכל היה להיעשות כבר יותר טוב. אגב, גם אם ליהיא לפיד היתה מגיעה הייתי מתנהג אותו דבר. היא לא מתמודדת, היה נורא מעניין לשמוע תשובות לשאלות פחות סטנדרטיות וכן נושאים בוערים שנוגעים בקמפיין. אנחנו לא באים לגמרי אובייקטיבים".



לא ציפיתם ליותר רייטינג לראיון כזה?


"לא היה הרבה זמן לספר על זה. הכל קרה נורא מהר. אני גם חושב שעצם זה שתוכנית עולה בפעם הראשונה מול תוכנית שרצה שנתיים, ואנחנו מצליחים להוביל את הרצועה, זה הישג בפני עצמו. גם למחרת זה היה עם שידור חוזר שעשה מספרי רייטינג דומים. השבוע מירי רגב ואחמד טיבי מגיעים, יהיה מעניין. נשתדל להביא מוצר טוב ולהיות יותר נשכנים. עד עכשיו כל הקריירה שלי אמרו שאני נושך מדי. הרבה ממה ששמענו זה צביעות, ואי אפשר להתעלם מזה שאנחנו חיים מתשומת לב שאנחנו מקבלים".