תוכנית הריאליטי היוקרתית "האח הגדול VIP", ספינת הדגל של "רשת 13", ירדה מן האוויר לפני פחות משבועיים, ובזכיינית מיהרו למלא את החלל שנוצר עם ריאליטי יוקרתי לא פחות - "הישרדות VIP" באותה משבצת השידור. פרק הפתיחה של תוכנית המציאות ששודר במוצאי השבת השיג נתון נאה של 22.2 אחוזי רייטינג.

כפי שקורה בכל תוכנית, נתוני הרייטינג יורדים לאחר שידור פרק הפתיחה, ואמש קיבלה התוכנית 16.1 אחוזי רייטינג, הנתון הנמוך ביותר שקיבלה ב"רשת", כשהיא מפסידה בחצי אחוז בלבד ל"ארץ נהדרת", שקיבלה 16.6 וירדה לנתון הנמוך ביותר שלה מאז פתיחת העונה. הפרק האחרון בסדרה "מעברות" ב"כאן 11" לעומת זאת קיבל 3.1 אחוזי רייטינג.

נראה כי המהלך של שיבוץ "הישרדות VIP", מיד עם ירידת "האח הגדול VIP", משחק לידיה של "רשת 13", שמצליחה להציב תחרות ל"קשת 12", אשר ניצחה כמעט בכל ערבי השידור מאז מיזוג "רשת" ו"ערוץ 10". כעת נותר להמתין ולראות האם היא תצליח לייצר תחרות קבועה ולהפר את איזון הרייטינג שנטה בתקופה האחרונה בבירור לכיוון המתחרה "קשת 12".

 

ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 16.8 אחוזים ב"קשת 12" ו-9.8 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.1 אחוזים.

בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 11.3 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 13.3 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות" שקיבלה 6.7 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 7.5 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "קלמן וסג"ל" הגיע אל החדשות עם 2 אחוזים.