על רקע המעבר של yes מטכנולוגיית שידורים באמצעות הלווין לשידורי אינטרנט - חשפה החברה את התכנים המקוריים שישודרו השנה, ושמה דגש על העובדה כי היא זכתה השנה ב־21 פרסי אקדמיה ולהישגים משמעותיים בשוק הבינלאומי.



פאודה עונה 3

המפורסמת ביותר היא, כמובן, הסדרה "פאודה", שתזכה לעונה שלישית, ולקאסט תצטרף העונה מרינה מקסימיליאן כראש דסק עזה, וגם המסתערבים יהיו בשטחי הרצועה. עוד הודיעה yes שהסדרה "על הספקטרום" תזכה לרימייק של אמזון.



בגזרת הדוקו־ריאליטי נחשפו הסדרות "יס מן", בכיכובו של חנוך דאום, שעוקב אחר ישראלים מכל קצוות המדינה; "המדובב" - בכיכובו של עמוס תמם, המגלם חוקר משטרתי; "הנוכלות", דרמת פשע קומית רעננה מבית היוצר של אילן פלד ויעל פוליאקוב, שיביים ארז בן הרוש, במחווה ל"בית הנייר" הספרדי פלוס הופעת אורח נדירה של להקת היהודים, שעושים כאן הבלחה ראשונה ומסקרנת.



בגזרת התעודה הפיקה yes 26 סדרות תעודה, ואחרי "קינג ביבי", שלדבריה שבר שיאי צפייה ברשת, הציגה את הדוקו המסקרן "דיין: המשפחה הראשונה" על משפחת דיין, הבוחנת מקרוב את המיתוס המשפחתי, כולל גילוי בת סודית לאסי דיין ומערכת יחסים מטרידה בין אורי אבנרי ז"ל, עורך שבועון "העולם הזה", ליעל דיין, כשהייתה בת 14; והדוקו של דורון צברי, שעוקב אחר אביתר בנאי וחייו כזמר ויוצר, המנסה לשמור על אורח חיים דתי.



כוכבי פאודה, מסיבת עיתונאים YES. באדיבות yes
כוכבי פאודה, מסיבת עיתונאים YES. באדיבות yes



הקולנוען ניר ברגמן יצר את הסדרה "רק להיום", שנכנסת לעולם הייחודי של הוסטל לאסירים משוחררים. את הסדרה יצר ברגמן עם רם נהרי; ו"חמישים", סדרה שיצרה יעל הדיה, העוסקת בנשים בגיל המעבר, בכיכובה של אילנית בן יעקב.



בגזרת הממשיכות: "הבוזגלוס", תום יער, "רון" ו"השוטר הטוב" ממשיכות לעונה שלישית, ו"תאג"ד", "מייקל" ו"ככה זה" ממשיכות לעונה שנייה.



מסיבת עיתונאים YES. באדיבות yes
מסיבת עיתונאים YES. באדיבות yes