מאז ההכרזה על הקדמת הבחירות התקשורת עברה לעיסוק מאסיבי במערכת הפוליטית, ובשבועות האחרונים, עם התקדמות הריצה של בני גנץ לראשות הממשלה והראיון שהעניק ביום שלישי לשלוש מהדורות החדשות הפוליטיקה, היא הפכה לנושא המרכזי בשיח הציבורי. הזוכות הגדולות מהמצב הן כמובן העוסקות בפוליטיקה, ביניהן תוכניות הסאטירה, והמפסידות הן התוכניות שצולמו לפני תקופה ארוכה ולא עוסקות במתרחש על המפה הפוליטית.



לאור העיסוק בבחירות ואירועי השבוע האחרון, בקרב על הרייטינג הובילה אמש התוכנית "ארץ נהדרת" של הזכיינית "קשת 12" עם 17.9 אחוזי רייטינג, מול "הישרדות VIP" של "רשת 13" שגרפה 12.8 אחוזים. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "המרדף - ספיישל פורים" שקיבלה 3.4 אחוזים. הנתונים החלשים יחסית לכל הערוצים קשורים גם לחג הפורים ולמסיבות שהחלו אמש, כאשר כמו בכל חג, אחוזי הצפייה בטלוויזיה יורדים.





ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 19 אחוזים ב"קשת 12" ו-9.3 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 5 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 12.7 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 14.4 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות" שקיבלה 5.7 אחוזים, ואת "ברקוד" שקיבלה 7.5 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "קלמן סג"ל" הגיע אל החדשות עם 2.6 אחוזים.