מאז שפרצה לתודעה בעונה בעונה השלישית של "האח הגדול", ליהיא גרינר הפכה לכוכבת הריאליטי האולטימטיבית של ישראל. החל מהרומן עם עתי שולברג, שהתפתח אחרי שנכנסה לתוכנית כשהייתה מאורסת לאבירם בן שושן, דרך הסכסוך המתוקשר עם אביבית בר זוהר שהפך למוקד התוכנית "מה שקורה באילת VIP", ועד הניסיון להפוך לנציגת ישראל באירוויזיון בקדם של שנת 2013 וב"הכוכב הבא" ב-2017 - גרינר לא ירדה מהמסך הישראלי.

בתחילת החודש חזרה הכוכבת למסך בריאליטי "הישרדות VIP" וכבר מתחילת המשחק הספיקה להסתכסך גם רתם רבי, מלכת היופי של ישראל 2017, כשבמסגרת משימה בחרה להדיח אותה מהתוכנית ובמקומה להשאיר את נעמה קסרי. גרינר סיפרה ל"מעריב אונליין", במסיבת הפורים של "נטפליקס" ו"פרטנר" על החזרה אל הריאליטי, היחסים עם מלכת היופי, והתבטאותה בקשר להופעה של נטע ברזילי בבגד ים במסגרת שבוע האופנה: "זה נראה כמו בדיחה".

איך זה לחזור לריאליטי?
"כיף להיות חלק ממשחק ריאליטי אמיתי. משחק אמיתי, לא סתם לחיות בבית, מלא אסטרטגיות והרבה מחשבות".

עד כמה זה היה קשה פיזית?
"לא היה לי קשה בכלל".

פעם היו דיבורים על סנדוויצ'ים מההפקה
"בחיים לא! אפילו לא פירור, אפילו אין ריח מההפקה. הם לא שמים דאודורנט, הם לא שמים בושם, לא לק, לא איפור, אסור שיהיו שום פיתויים. הם לא מעשנים סיגריות שלא יהיה ריח. שום דבר. כמה שיש לנו פחות פיתויים אנחנו חיים עם זה בסבבה".

היה לך קטע עם רותם רבי, גרמת להדחה שלה. איך הרגשת עם זה?
"זה היה לא נעים, אבל לא רציתי לוותר על נעמה והייתי צריכה לבחור מישהו. לרוע מזלה בחרתי בה, אין לי שום דבר נגדה, פשוט הלכתי על הכי צעירה. ממרמור, מהגיל" (צוחקת).

איך היא הגיבה?
"זה שבר לה את הלב, היא תכננה על הדבר הזה הרבה זמן. היא מאוד התעצבנה וקראה לי בוגדת. לא הכרתי אותה יותר מדי זמן ולא הבטחתי לה שום דבר. לא יודעת למה הם חושבים שהבטחתי משהו. היא הייתה עצבנית, מה יכול להיות? אם מישהו היה עושה לי את זה הייתי הורגת אותו".

את רואה אותה באירועים?
"כמובן, אני מחברת אותה ומנשקת אותה. גם בסוף המשחק דיברתי איתה, אבל ברור שיש לה דגדוג או משהו נגדי וזה לגיטימי".

איך את מסבירה שאת רותם הדחת מהישרדות והיום אתן מתנשקות, ואת אביבית בר זוהר הוצאת מחתונה, והיה כזה פיצוץ?
"היום אנחנו חברות הכי טובות, אנחנו בקשר, היא מהממת ואני לא אוהבת כסאח עם אף אחד".

רותם רבי. צלם : ניר פקין
רותם רבי. צלם : ניר פקין


באותה תקופה היו דיבורים על כך ששתיכן מקבלות במה בזכות הריב
"זו לא הייתה במה כיפית, עם כל הריבים. בכלל לא".

איך הרגשת שקראו לך "בוגדת"?
"לא הרגשתי שום דבר כי אני לא בוגדת. למי אכפת, לא שכבתי איתה!"

אמרת בראיון שלא אהבת את ההופעה של נטע ברזילי בבגד ים בשבוע האופנה, אמרת שזה נראה כמו בדיחה. למה?
"אני לא צריכה להביא יותר את הדעה שלי, אני לא צריכה לחפור על מה שהיה. אני מעריצה את נטע, אני אוהבת את הסטייל שלה, אני רק אמרתי שההופעה הזו לא הייתה לטעמי. זה לגיטימי שאם שואלים אותי אני אגיד מה אני חושבת".

נועה בני, נטע ברזילי, נטע אלחמיסטר. צלם : אמיר מאירי
נועה בני, נטע ברזילי, נטע אלחמיסטר. צלם : אמיר מאירי


בטוקבקים כתבו לך דברים קשים
"אנשים לקחו את זה מאוד קשה ואני מצטערת שלקחו את זה כל כך קשה. אנשים לא מבינים שזה ראיון, שיש עריכה, היה ראיון הרבה יותר ארוך מזה ולקחו דברים הכי צהובים ואני צריכה לחיות עם זה ואנשים משתגעים. אני ממשיכה".

בתור מישהי שהייתה דוגמה לאישה שהיא לא שדופה, איך את מרגישה להעביר ביקורת על משקל של אישה אחרת?
"אני 10 קילו יותר. אני שוקלת מלא, עליתי במשקל, תודה שיש לי שיער שיסתיר את הידיים שלי. זו אני וזה איך שאני מרגישה עם עצמי, וזה בסדר שאני חסרת ביטחון לפעמים. ממש לא. ווטאבר. אבל זה בסדר, זה כולה מה שהמוח שנולדתי איתו מרגיש לגבי אחרים, ואני מלאה מאוד עכשיו ואני עובדת על עצמי מחדש. אני עובדת על עצמי כל הזמן".

את מתחרטת על מה שאמרת על נטע?
"אני מתחרטת שהבעתי דעה, אבל זו הדעה האמיתית. חשבתי שזו בדיחה. אבל זה הרבה יותר עמוק מזה, זה לאהוב את הגוף שלך עם כל גודל, אבל אני לא חושבת שצריך לעשות מזה צחוק וריקוד, וככה זה היה נראה עם הבגד ים. אני מאוד אוהבת דוגמניות מלאות שמראות סטייל ופאשן, וכל גוף יש לו את הדרך שכדאי להתלבש בו בציבור. לא מה שעושים בבית הפרטי. וזהו, חשבתי שזה לא מתאים. אני מתה על הסטייל שלה, פשוט לא את זה. סליחה שאני 'מפגרת', וכולם חשבו שזה מדהים".